A mobilozók nagy többsége (59%) az SMS és push kampányokat részesíti előnyben a mobilmarketing egyéb formáival, így a videós és egyéb display illetve email reklámokkal szemben.
A Millward Brown digitális szárnya által nyolc országban végzett felmérés szerint a válaszadók 80 százaléka lokációs adatait is megosztja cégekkel annak érdekében, hogy kedvezményeket érő üzeneteket kapjon telefonjára.
A megfigyelt országok közül Nagy-Britanniában kapnak a mobilosok leggyakrabban SMS vagy egyéb push üzeneteket, a megkérdezettek 84 százaléka válaszolt igenlően az ezt firtató kérdésre.
Világszinten a válaszolók 54 százaléka küld is egy cégnek üzeneteket azért, hogy egy akcióban részt vehessen vagy hogy releváns ajánlatokat kapjon. Sokan azért is hajlandóak ilyen formában kommunikálni, hogy egy az ügyfélszolgálathoz intézett kérésre sikeresen válasz szülessen - írja az M&M Global.