Hírek
23556 hír az adatbázisban
Újabb 240 call-centeres munkahelyet teremt a Vodafone
Marketinginfo.hu + MTI - 2013-09-27 14:01
DM

A cég, call-centerében mintegy 450 millió forintnyi beruházását vállal.Miskolc önkormányzata a Vodafone Magyarország Zrt., beruházásához 130 millió forintos támogatást biztosít.

A fejlesztés által nemcsak a jelenlegi 300 munkavállaló alkalmazását vállalja a Vodafone további 5 évre, hanem ezen felül még 240 ember alkalmazását is biztosítja, magas hozzáadott értékű munkakörökben.

Beck György, a Vodafone Magyarország elnöke kifejtette: a cég vezetése 2009-ben döntött úgy, hogy Miskolcon, világszínvonalú környezetben, csaknem 300 embernek biztosít munkahelyet, azaz egy regionális ügyfélszolgálati központot hoz létre. Emlékeztetett arra, hogy ekkor öt város versenyzett a beruházásért, Miskolc nyert.

A vidékben bíznak

Kitért arra is, hogy a központot a legmagasabb európai elvárásoknak megfelelően alakították ki annak érdekében, hogy azt mind a Vodafone, mind Miskolc város vezetése referencia központként - akár nemzetközi ügyfélszolgálati központként is - bemutathassa potenciális befektetők megjelenése esetén.

A beruházás ez év novemberében kezdődik, a létszámbővítés időszaka a jövő év január és 2015. december közötti időszakra tehető.

Hangsúlyozta: a mobiltechnológia a piacon jelenlévő szolgáltatók esetében csaknem ugyanaz, amiben eltérés lehet, az az az ügyfélszolgálatokban, az ügyfelek kezelésében lehet. Mint mondta, a jelenlegi miskolci központban az átlagéletkor mindösszesen 28 év, a csapat tehát fiatal. "Vidéken motiváltabb, felkészültebb munkaerőt találtunk" - fűzte hozzá.

Megjegyezte: a miskolci regionális ügyfélszolgálati központ 2400 négyzetméteres alapterületét több mint 4000 négyzetméteresre bővítik a fejlesztésnek köszönhetően.

Elismert csapat

A miskolci regionális ügyfélszolgálati központ munkatársai az elmúlt években éves szinten átlagosan több, mint 1,6 millió hívást kezeltek, közel 70 ezer e-mailt és levelet válaszoltak meg, mintegy 400 ezer szolgáltatás aktiválásban és 100 ezer számhordozási igény kezelésében vettek részt.

A Vodafone munkatársai az elmúlt években (2010-11-12) számos rangos szakmai elismerést vívtak ki a minőségi ügyfélkiszolgálás terén, pl. a GfK Hungária "Best of Call Centers" és a Client First "Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban" versenyeken elért első helyezésekkel.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Közös reklámfilm a Vodafone-tól és a Spotify-tól
  Ötvenmillió forintos bírság a Vodafone-nak
   Sínen a Vodafone Okos Falu programja
  Bekebeleznék a Vodafone-t
  Új tabletek a Vodafone-nál
  Éves utazási támogatás gyermekeknek az Alstomtól
  Létrejött az óriásüzlet: kivásárolta a Verizon a Vodafone-t
  Új márkaarculat a Vodafone-nál
  Prémiumkategóriás üzleteket nyit a Vodafone
  Sétáló ügyintézők a Vodafone-nál

További hírek ebben a kategóriában

Megtakarítani sosem késő - Így z...
Így tehetsz szert kedvező áron s...
Tippek Törökországba utazóknak: ...
Az Euronics online kérdőív eredm...