Hírek
20360 hír az adatbázisban
Új elnök az MMSZ élén
Marketinginfo.hu - 2013-09-26 15:51
Karrier

az MMSZ tagjai Hinora Ferencet egyhangúlag választották meg 4 éves időtartamra a szövetség első számú vezetőjének.

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) 2013. szeptember 25-én tartotta rendkívüli, elnökválasztó közgyűlését, ahol az MMSZ tagjai Hinora Ferencet egyhangúlag választották meg 4 éves időtartamra a szövetség első számú vezetőjének.

Az új elnök kommunikációs szakemberként alapítója és vezérigazgatója a Hinora Marketing Group-nak. A cégcsoport - amely 2012-ben Magyar Brands márkadíjat nyert el - átfogó reklámügynökségi és konzultációs szolgáltatásokat kínál, valamint egy országos terjesztési hálózatot működtet. Hinora Ferenc mindemellett nemzetközileg akkreditált vezetőfejlesztő, aki az elmúlt években már hatékonyan segítette az MMSZ sajtótevékenységét és ezen felül a szervezet egyéb munkájába is bekapcsolódott.

A Szövetség tagsága úgy látta, hogy a megújuláshoz egy fiatal, de tapasztalt, innovatív, menedzserszemléletű elnök kell, ezért szavazott bizalmat a szakembernek.

Az frissen megválasztott elnök a közgyűlésen prezentálta a szervezet jövőjével kapcsolatos elképzeléseit, amelyet a Szövetség új szlogenje a "Nyitott, innovatív szakmai műhely" köré épített. A Magyar Marketing Szövetségnek szerinte elsősorban nyitottságot, kezdeményezést, aktivitást kell mutatnia a szakma felé, a tevékenységében a meglévő szakmai értékekre építkező, újszerű elképzelések bevezetését kell támogatnia és a hazai marketing-piac minden szereplője felé kommunikálnia.

A Szövetség elnökének és elnökségének eltökélt szándéka, hogy a szervezet a jövőben számos szakmai együttműködést és partneri kapcsolatot alakítson ki társszervezetekkel, egyéb szakmai közösségekkel és az üzleti szféra szereplőivel. A belső munka hatékonyságát a tagozati munka felfuttatásában látják, a cél, hogy a szervezet szakmai műhelyként megújuló szolgáltatásaival, kézzelfogható szakmai segítségével álljon a tagság és a marketing szakma rendelkezésére.

Ennek a filozófiának a jegyében vezeti be a Szövetség új márkaként a Digital Hack elnevezésű országos online marketing konferenciát is, mely november 5-én Budapesten a Boscoloban kerül megrendezésre. A konferencia a digitális témakört öleli fel, az előadások az új trendek és technológiák bemutatását és annak alkalmazását mutatják be az érdeklődők számára az interaktivitásra helyezve a hangsúlyt.

Hinora Ferenc beszédében elmondta, hogy az MMSZ egy olyan szervezet, amely nem csak érdekképviseletet, hanem azon túlmutató célokat és feladatokat is el tud látni. Ennek szellemében a jövőben több új projektet, aktivitást fog a Szövetség megvalósítani. Az új elnök azt is megerősítette, hogy az MMSZ továbbra is támogatja a széleskörű iparági összefogást, így a reklámadóval kapcsolatos egyeztetésekben is aktív szerepet kíván folytatni.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Rekordévet zárt a Hinora Group
  Újraválasztották Hinora Ferencet, a MMSZ elnökét
  Marketing nélkül nincs értékesítés
  Új kreatív- és stratégiai igazgatóval erősödött a Hinora Group csapata
  Nyitottabb szervezet lenne az MMSZ
  A növekedés titka- új workshop az MMSZ-nél
  Új alelnök az MMSZ-nél
  Sportmarketing Tagozat indul az MMSZ-ben
  Ingyen Wi-fi 7 milliárd embernek
  Change the game! - itt a Digital Hack Konferencia
  "A pozícionálás eszköztára"- újabb workshop az MMSZ-től
  Kedvezmények az MMSZ-nél
  "Amit megvettünk, azt meg kell védeni"
  Tavasszal is marketingfogadóórák az MMSZ-nél

További hírek ebben a kategóriában

Több példakép értékű szakember k...
Vezetői változás a RAS Magyarors...
Szervezeti változások a Mediator...
Új kommunikációs szakemberek az ...