A
Golden Dove elindult reklámvilágot látni! Minden ügynökségen egy napot tölt, hogy a saját tollazatán is tapasztalja, hogy születnek a díjnyertes ötletek- olvasható a szövetség közleményében.
A tavaly Kerest-Eleknek keresztelt madár egy napját dokumentálhatják az ügynökségek, és a szövetség facebook oldalára tölthetik fel. Ezt követően a házigazda ügynökség dönti el, hova küldi további a DIMSZ kabalafiguráját. A Café Connection, a Hírek Média, a Sakkom Interaktív, a Republic Group, az Okego és a Carnation után az Ebola Playhez került a galamb, akik egy különleges
animgiffel lepték meg a szövetséget. A JWT után jelenleg a Spiritcom médiaügynökségnél dolgozik a Golden Dove.
A versenyt első alkalommal 2005-ben szervezte meg a szövetség, a verseny arculatát a neves grafikus és illusztrátor, Takács Mari alkotta meg. A kreatív minden évben megújult, több alkalommal a versenyt kísérő Golden Dove konferencia tematikájához illeszkedett.
Nevezési határidő: október 1., a versenyről bővebb információk a oldalon érhetőek el, a verseny díjátadója október 4-én 18.00-kor lesz a SmartShow keretein belül.
A Golden Dove verseny idei főtámogatója a Magyar Posta, szakmai partnerei: Café Connection, Hírek Média és a Nemzeti Külgazdasági Hivatal.