A nagy sikert aratott tavalyi verseny után a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact Center tagozata idén is meghirdeti a hangszépségversenyt, melyen az ország legszebb hangú ügyfélszolgálatosát keresik - olvasható a szervezet
közleményében. 2012-ben ezt a címet Meier Lídia, a Magyar Telekom munkatársa nyerte el.
A versenyre a hazai piacon tevékenykedő call-center cégek, illetve azok munkatársai, valamint bármely, telefonos ügyfélszolgálattal rendelkező intézmény és annak dolgozói jelentkezhetnek szeptember 18-ig, egy tetszőleges, 20-30 másodperces prózai szövegrészlet felolvasásának hanganyagával mp3 formátumban. Ezután egy szakmai zsűri kiválasztja majd a 10 általa legszebbnek ítélt hangot, a végső győztesről pedig közönségszavazás dönt majd a Kreatívon, egy, a kiírók által meghatározott új szövegrész felolvasása és mp3-formátumban való feltöltése után. A díjátadó október 4-én lesz a Smartshown, a Golden Dove díjátadója előtt.
A zsűri tagjai:
Vámos-Hegyi Attila, a DIMSZ elnöke
Kovácsházy Dénes, a DIMSZ Contact center tagozatának elnöke
Kálmán Péter, a Neckermann marketingigazgatója
Szerényi Szabolcs, a Kreatív szerkesztője
A verseny idén is a Neckermann támogatásával zajlik, az utazási iroda egy két főre szóló kétéjszakás wellness-hétvégét biztosít a győztesnek félpanziós ellátással egy magyarországi Danubius szállodában.
A jelentkezéseket szeptember 18-ig Benkő Lívia, a DIMSZ főtitkára várja a
contactcenter@dimsz.hu emailcímre.