Hírek
22003 hír az adatbázisban
Garantált szalonképes ügyfélszolgálati chat-et fejleszett a Nextent
Marketinginfo.hu - 2013-09-09 09:35
Digitális

A Vulfi elnevezésű fejlesztési projekt 2013. augusztus végén lezárult. Az Európai Unió által finanszírozott kutatás keretében elkészült egy vulgaritást érzékelő és kommunikációs stílust azonosító motor.

A motort, a Nextent Informatika Zrt. elsőként saját termékébe a Yepna-ba építette be. A fejlesztés eredeti céljainak megfelelően az elkészült motort más érdeklődők is beépíthetik saját alkalmazásaikba. Az új funkciót a cég első körben a már meglévő Yepna rendszer felhasználói számára kívánja felkínálni.

A fejlesztési projekt fő célkitűzése egy olyan többnyelvű felügyelőeszköz kifejlesztése volt, mely ellenőrzi, elemzi, és szükség esetén kijavítja a hivatalos ügyintézők ügyfélszolgálati chat-kommunikációját. A protokoll-előírások naplózására, valamint a kapcsolattartó stílusának elemzésére szolgáló modul tovább növelheti az ügyfelek elégedettségét mindazon cégeknél, ahol online ügyfélszolgálat is üzemel.

Az eredeti terveknek megfelelően a magyar és az angol nyelvek mellett a rendszer elkészült még lengyel, svéd, bolgár és japán nyelven is. A fejlesztők a fenti nyelvekre készítették el a rendszer működésének alapjául szolgáló protokoll- és vulgáris kifejezések listáját, de a lista a későbbiekben a rendszer nyelv-független összetevőinek köszönhetően tetszőleges számú nyelvre bővíthető majd.

A piacon újdonságnak számító megoldással a cég a hazai piacon túl a nemzetközi piacon is meg kíván jelenni, az alkalmazott technológiák és módszertanok nyelvfüggetlenségének köszönhetően.

A fejlesztés 2011 negyedik negyedévében indult, az első prototípus tesztelése jelenleg előkészítés alatt van. A kutatás-fejlesztési projekt a cég Budapesten található innovációs központjában valósul meg. A beruházást az Új Széchenyi Terv keretében az Európai Unió 85 millió forinttal támogatta.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A foglalkoztatottak 3,5 százaléka \'ügyfélszolgálatos\'
  Mesterséges intelligencia a BMW non-stop ügyfélszolgálatán
  Érzelemfelismerőt dolgoztak ki az ügyfélszolgálatoknak
  Közösségi panaszok: horribilis veszteséget hoz a rossz ügyfélkezelés
  Középmezőnyben a magyar ügyfélszolgálatosok
  Elmaradnak a fogyasztók a rossz ügyfélkezelés miatt

További hírek ebben a kategóriában

Mennyibe kerül a SeaFleet haszná...
Még biztonságosabb a Balaton Sou...
Go live! a fesztiválszezonra
Adathordozóink megsemmisítése (x...




Projektmenedzser
Főbb feladatok, munkák- ajánlati felhívás fogadása, műszaki ...
IT Manager
Feladatok: - Projekt menedzsment- Jelentések és projekt doku...