Superbrand lett a Katedra Nyelviskola Hálózat
Marketinginfo.hu - 2013-09-06 15:17
Márkák
A Katedra Nyelviskola Hálózat a nyelvoktatási szektorban elsőként és egyedüliként kapott 2008 óta hatodszor is csúcsmárka minősítést.
"Büszkék vagyunk arra, hogy a Superbrands bizottság ismét elismerte azokat az eredményeket, amelyeket a Katedra Nyelviskola az elmúlt időszakban elért." - jelezte a franchise cég. Az egy évtizede piacvezető, kizárólag magyar tulajdonú Katedra Nyelviskola Budapest vezetésével, 2006-ban létrejött a legnagyobb országos nyelviskola hálózat, jelenleg 19 megye közel 40 városában valamint Budapesten oktatja hallgatóit. A budapesti központi iskolát és a vidéki iskolákat franchise szerződés kapcsolja össze egységes hálózattá.
A magyarországi szupermárkák kiválasztásának alapja a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalának e-kutatási adatbázisa - mint az iparjogvédelmi információk legteljesebb hazai forrása.
A Superbrands program legfőbb célja, hogy a széles közönséget megismertesse a legkiválóbb márkákkal, illetve elősegítse a márkatudatos fogyasztói döntéseket. Arról, hogy mely márkák használhatják a "Superbrands" címet, az ún. Superbrands Bizottság tagjai döntöttek. A grémium tagjai független és önkéntes szakemberek, a marketing szakma, a média és a tudományos élet vezető képviselői. A Superbrands eredetileg Nagy-Britanniából indult, ma már világszerte 82 országban működik, mindenhol azonos módon szabályozott keretek között.
Kapcsolódó cikkek:
Tartalmas nyelvi képzések az üzleti életben és azon túl (x)
Izgalmas nyelvkönyvek kevésbé ismert nyelveken (x)
Superbrands díjat kapott a Hyundai
Superbrands díjat nyert az Euromedic
Business Superbrands kitüntetést kapott a BASF
Business Superbrands díjas a Gallicoop
Superbrands díjat nyert a Budai Egészségközpont
|