Hírek
23502 hír az adatbázisban
Vásárlásra ösztönöz a közösségi média
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2013-08-27 15:31
Digitális

Az Ipsos OTX 24 országra kiterjedő kutatása szerint tíz online vásárlóból három vett már terméket a közösségi médiás hirdetések (35%), vagy bejegyzések (31%) hatására.

A felmérés során több mint 18 ezer embert kérdeztek meg - írja a kutatócég honlapja .

A közösségi média hatására vásárlók aránya Brazíliában volt a legmagasabb (69% hirdetés, 66% bejegyzés), de Indonézia (68/64) és Mexikó (61/60) sincs sokkal lemaradva a dél-amerikai ország mögött. Magas arányt produkált még India (57/51) és Kína (51/44) online közönsége. A középmezőnyt Dél-Afrika (43/31), Oroszország (40/35), Szaúd-Arábia (39/39), Dél-Korea (34/35), Spanyolország (31/27), Lengyelország (28/24), Olaszország (28/23), Magyarország (25/21) és Svédország (25/17) alkotja. A rangsor alján Japán (19/16), az Egyesült Államok (18/16), Ausztrália (17/14), Belgium (17/13), Franciaország (15/7), Németország (14/13), Kanada (13/10) és Nagy-Britannia (9/9) helyezkedik ell.

Ha a demográfiát nézzük, a 35 év alattiak (40/36) hajlamosabbak a közösségi média által inspirált vásárlásra, mint a többi korcsoport. Az arány 39/35 a magasan, 32/28 a közepesen és 34/29 az alacsonyan képzett felhasználóknál. A nemek szerinti bontásban a nők hajlandósága némileg magasabb a férfiakénál. Előbbieknek 36 és 32, utóbbiaknak 33 és 29 százaléka vásárolt már a neten közösségi médiás hirdetés, vagy bejegyzés hatására.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Egyre türelmetlenebbek az online vásárlók
  Közel 5,4 millió online vásárló hazánkban
  Egyre többen használunk mobilalkalmazásokat vásárlásra
  A közösségi média a leghatékonyabb B2B csatorna
  Ipsos: bajban van-e az egészségügy?
  A közösségi média növekvő szerepe az álláskeresésben
  Leginkább keresünk és levelezünk a neten
  Új vezető az Ipsosnál
  Az érdekességek és a humor miatt vonzó a közösségi média
  A közösségi média területén erősít a GfK
  Leereszthet a közösségi média lufi?
  "Még a legrövidebb közösségi poszt is megtérülést hoz"
  Coca-Cola: "fontosabb a közösségi média, mint a márkahűség"
  Közösségi média: felhígul a marketinges tartalom?

További hírek ebben a kategóriában

Minőségi online jelenlét (x)
Prémium webtárhely a maximális g...
Te mit kezdesz azokkal, akik nem...
Megvannak ‘Az Év Honlapja&...