Hírek
23592 hír az adatbázisban
Óriási változást hoz a Google Glass?
Marketinginfo.hu - 2013-08-26 09:29
Digitális

A Google Glass hangalapú keresése teljesen átírja majd keresési szokásainkat és így a keresőoptimalizálás módszereit is- jósolja a kulcsszo.hu szakportál.

Az új termék miatt a piac teljesen felbolydulhat, pedig nem kis tételről van szó, csak az Egyesült Államokban 550 milliárd forintot költenek rá.

Átírja a keresési szokásokat

A legfrissebb információk szerint a Google a jövő év elején dobhatja piacra szemüvegét, amelyre óriási kereslet mutatkozik. A Google Glass az előrejelzések szerint teljesen átformálja majd az internetes keresési szokásainkat. Mivel a keresés hangalapú lesz, nem szavakra és rövid kifejezésekre fogunk keresni, hanem sokkal összetettebb, és hosszabb szóösszetételekkel fogalmazzuk majd meg mit keresünk.

Ezt azt jelenti, hogy újabb lehetőségek nyílnak meg a kis tartalomszolgáltatók, és blogok számára. Mostanáig a nagy forgalmú szavakra és kifejezésekre - mivel azok viszonylag kis számúak voltak - a nagy portálok optimalizálták oldalaikat. Az élőszó egyediségére és végtelen számú kifejezési lehetőségére ez azonban már nemigen lehetséges. Ez pedig utat nyithat az egyedi tartalommal rendelkező kis oldalak és blogok számára - írja a kulcsszo.hu.

Átírja a piacot

A keresési szokások megváltozása teljesen átrendezheti a keresőoptimalizálással foglalkozó piacot. Nem kis tételről van szó. Az Egyesült Államokban az optimalizálással foglalkozó ügynökségek bevétele 550 milliárd forintot tesz ki, a fizetett keresések piaca megközelítheti az ötezer milliárd forintot. A keresési szokások megváltozása új módszereket követel majd, és vélhetően egyre nagyobb szerep jut a tartalommarketingnek.

Előnyben a helyi mikrovállalkozások

A Google Glass még egy téren újat hozhat. Egyre nagyobb jelentősége lesz a keresésben a térbeli információknak. Mivel a szemüveg viselőjének pontos helye jól meghatározható, így a kereső a helyi információkat fogja előnyben részesíteni. Ha étteremre keresünk, akkor vélhetően a közeli éttermek jobb helyezéseket fognak elérni, mintha ugyanezt a keresést, egy számítógép előtt ülve végeztük volna el. Előnyben lesznek tehát a helyi kisvállalkozások, és ez azt jelenti, hogy a keresőoptimalizálásban is nagyobb szerep jut a Google Localnak és a vásárlói véleményeknek.

Isten veled Facebook?

A Google Glass a hírek szerint beépíti a Google+ és Google Maps alkalmazásait a szemüvegbe. Ezáltal a G+, mint közösségi média villámgyorssá válik a Facebookhoz és a Twitterhez képest, amelyek alkalmazásai ráadásul hamar le is meríthetik a szemüveg elemeit, ami szintén a Google+ segíthetik a közösségi média versenyében. Ha a keresőóriás szemüvege beváltja a várakozásokat, könnyen a közösségi média versenyét is megnyerheti vele.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Miért érdemes SEO szakértőre költeni? A keresőoptimalizálás pénzügyi előnyei
  Így lett a PR a linképítés legfontosabb része
  Cukorbetegeknek készít kontaktlencsét a Google
  Súlyos problémák a Google reklámügynökségénél
  Túlárazottak a hordható kütyük
  Hamarosan kész a Google okosórája
  Ráncfelvarrás a Google-nál
  Lenyomta a Google-t a Yahoo
  Gigantikus összeget költ új terméke reklámjára a Motorola
  A Google stratégiai partnere lett a Carnation
  Hirdetők, figyelem: változtat a Google AdWords
  Facebook, Google: hiányzik a felelősségvállalás

További hírek ebben a kategóriában

Rekordszámú nevezéssel zárt ...
Mit értünk Ipar 5.0 alatt, mik a...
Hosszabbít ’Az Év Honlapja...
Az igazi 3D élmény ma már mikros...