Hírek
22088 hír az adatbázisban
Az Allianz Austriának készített kampányt a Grey/G2
Marketinginfo.hu - 2013-07-08 13:30
Reklám

A projekt megvalósításához 360 fokos kamerát is használtak, az eredmény többek közt egy interaktív spot lett.

Integrált kampányt készített az Allianz Austria számára a Grey/G2, amely az életviteli és pénzügyi tanácsokat adó Life Check terméket népszerűsítő tévéspotokból, illetve online aktivitásból tevődik össze. Utóbbi központi elemében, az Allianz Austria weboldalán található, 360 fokos kamerával felvett interaktív filmben egy Life Check ügynök igyekszik elmondani a termék előnyeit, miközben egy igen komoly hullámvasúton ül. A hullámvasút ezen túlmenően a két tévéspot egyikében is szerepel - írja az ügynökség közleménye.

A 360 fokos felvételt rendkívül megnehezítette, hogy orsóban, hurokban, spirális csavarban nagy sebességgel száguldó kocsira kellett felszerelni az operatőr nélkül is működő kamerát úgy, hogy egyrészt biztonságos legyen, másrészt az utómunka során tökéletesen összeilleszthető képeket rögzítsen. A munkában az Escape Media segítette a Grey/G2 csapatát.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Új elnök-vezérigazgató az Allianz élén
  Az Allianz Hungária a legjobb a biztosítási piacon
  Nagyné Agárdi Györgyi az Év CIO-ja 2018-ban
  Az Allianz World Run 2018
  A megoldhatatlan puzzle plakát
  MPB-Allianz: meghosszabbított együttműködés
  Beszélő fal kampány a Grey/G2-tól
  A GREY/G2 a méhnyakrák ellen kampányol

További hírek ebben a kategóriában

Kép: Infinity Hagyd az unalmas tokokat!
2019-10-18 13:02
Hogyan tisztítsuk az akvárium al...
Nemi sztereotípiákat közvetítő r...
Ajándéktárgyak Paris Saint-Germa...
Renault és a Dacia a Generali Gy...