Business Superbrands díjas a Gallicoop
Marketinginfo.hu - 2013-07-05 09:30
Márkák
A hazai pulyka- és baromfipiac meghatározó vállalataként ismert Gallicoop Pulykafeldolgozó Zrt. a tavalyi Magyar Brands elismerés után idén elnyerte a Business Superbrands díjat is.
A Gallicoop azon kevés élelmiszeripari vállalatok között van, amely idén kiérdemelte a legkiválóbb üzleti márkáknak járó elismerést.
Idén hatodik alkalommal ült össze a 16 tagú, független szakemberekből álló zsűri, akik a Dun&Bradstreet adatbázis, valamint szakmai kamarák és szövetségek segítségével döntöttek arról, hogy mely üzleti márkák viselhetik a Business Superbrands védjegyet. A bizottság döntése alapján a Gallicoop Pulykafeldolgozó Zrt. idén elnyerte a Business Superbrands 2013 elismerést, ezzel bekerült Magyarország legkiválóbb B2B márkái, üzleti kiválóságai közé.
A Gallicoop elnök-vezérigazgatója, Erdélyi István a díj kapcsán úgy nyilatkozott, hogy "nagy megtiszteltetés számunka a díj, amely úgy gondoljuk egyfajta visszaigazolása eddigi munkánknak, hiszen mindig is azért dolgoztunk, hogy a legjobbak legyünk. A célunk továbbra is az, hogy a legjobbak között legyünk, ezzel megkönnyítve a fogyasztók választását, valamint példát mutatva más vállalkozások számára."
Kapcsolódó cikkek:
Miért fontos a madártetű atka elleni védekezés a baromfiiparban? (x)
A pulykahús forgalma az ünnepi időszakban
Magyar Brands-díjat kapott a Pátria Nyomda
Új csomagolóüzemmel bővül a Gallicoop
Ügynökséget választott a Gallicoop
MagyarBrands díjas a COOP
Business Superbrands díjazott lett a Diagnoscan
Superbrand lett a Katedra Nyelviskola Hálózat
Superbrands díjat nyert az Euromedic
Kampány indult a magyar baromfi népszerűsítésére
PR-ügynökséget választott a Gallicoop
Magyar baromfi védjeggyel erősít a Spar
|