Beltéri plázsal állt elő a Corvin Plaza
Marketinginfo.hu - 2013-07-01 11:00
Outdoor/indoor
Egyedi ötletekkel, strand hangulattal, napágyakkal és koktélokkal, légkondicionált környezettel készül a nyárra a nyolcadik kerületi pláza.
A nyári hőségben leginkább a strand, a vízpart, a szabadtéri fesztiválok és a kávézók teraszai jelentik a vonzerőt a városlakók számára. A zárt szórakozóhelyek, éttermek, üzletek, bevásárlóközpontok forgalma így ebben az időszakban igencsak visszaeshet, ha nem kínálnak alternatívát látogatóik számára a szezonális kültéri helyekkel szemben. Ez azonban sokszor nem könnyű feladat, főleg nem a város szívében, ahol nem csak a lehetőségek, de a rendelkezésre álló helyek is igencsak korlátozva vannak- érvel a bevásárlóközpont.
Ugyanakkor ebben az időszakban komoly szerepe lehet a marketing és PR eszközöknek, kampányoknak. A témával kapcsolatban Bernád Juditot, a Corvin Plaza marketing vezetője így nyilatkozott:
"A bevásárlóközpont különleges aktivitást is tervez idén, hogy a strand és a vízpartok hangulatát közelebb hozza a belvárosban élőkhöz. A "Plaza Plázs" alapkoncepciója, hogy beltéren is ugyanúgy élvezhessük a nyarat, időjárástól függetlenül, mintha csak egy tengerparton ülnénk. Napernyőkkel és napozóágyakkal három hétig igazi kis nyugalom szigetét varázsolunk a Corvin Plazába, ahol a hét minden napján koktélt szürcsölgetve lehet majd pihenni. A hangulatot különleges, 3 dimenziós térhatású földfestményekkel tesszük majd még egyedibbé, de erről többet még nem árulhatunk el. A Corvin Plazába látogatóknak mindenesetre július 8-28 között nem mindennapi élményben lesz részük." - teszi hozzá Bernád Judit.
"Fontos leszögezni, hogy a nyári időszak nem feltétlenül jelent látogatószám csökkentést egy pláza számára, amennyiben a szezonra időben felkészülnek. A légkondícionált bevásárlóközpontok ugyanis igazi felüdülést jelenthetnek a kánikulában, főleg ha széleskörű kínálat, valamint kikapcsolódási lehetőségek várják a látogatókat." - mondta Bernád Judit.
Kapcsolódó cikkek:
Ahonnan az amerikai koktélkultúra öröksége ered (x)
Elkészültek a jövő strandbútorainak tervei
A "jövő strandbútorai" a PLÁZSON
Újgenerációs stratégiával az élmezőnyben
Ma nyit a kibővített Reserved
Élő árnyjáték-reklám a K&H-tól
Planetárium nyílt a Corvin Plazában
3D-s látványstrand nyílt a Corvin Plazában
Az Allee volt a legforgalmasabb pláza
Miért nem bővítenek a kiskereskedők?
Plázastop gazdasági okok miatt
Csökkent a plázaépítési kedv
A nagy hirdetők terepe a pláza
|