Hírek
23556 hír az adatbázisban
A mobil "megöli" a márkahűséget?
Marketinginfo.hu - 2013-06-10 16:13
Mobilmarketing

Az in-store mobilvásárlók 55 százaléka egy rivális kiskereskedőnél vásárolt terméket, miután telefonjával kiderítette, hogy az jobb árat kínál megszokott üzleténél- állítja a Tradedoubler új kutatása.

A "Performance Marketing: Mobile & Shopping" című összeurópai felmérés úgy találta, hogy az okostelefonos vásárlók körében trenddé vált az akciók vadászata: a megkérdezettek 52%-a csatlakoztatott már legalább egy teljesítménymarketing alkalmazáshoz telefonjával.

A vásárlók körében a legnépszerűbbek az ár-összehasonlító oldalak voltak (32%), amelyet a kupon/utalvány akciók(23%), a hűség- és jutalomprogramok (22%), a napi ajánlat/csoportos vásárlás akciók (20%) és a pénzvisszafizető alkalmazások(19%) követtek.

Az okoskészülékes vásárlók ötvenegy százaléka kereste már a kedvezményes utalványokat mobilján, míg 44%-uk rendszeresen használja a mobilon kapott kedvezményeket.

"Az erős márkák veszítettek dominanciájukból a bevásárlóközpontokban, mert túl nagy jelentőséget tulajdonítottak a márkahűségnek, és nem elegetaz ár/érték aránynak és az új csatornáknak- beleértve a mobilalkalmazásokat. Pedig a vásárlók ma már igénylik és elvárják ezeket- idézi a mandmglobal Dan Cohent, a Tradedouble regionális igazgatóját. Szerinte az akcióvadászat trendje tovább fog terjedni és vevőit veszítheti az a cég, amely nem készül fel erre.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  100-ból 15 magyar márkahű
  Márkahűség: ebben hasonlít a nagyszülők és az unokák generációja
  Mobilfronton Európa lemarad
  Váratlan nehézség a mobilon hirdetőknek
  A Tesco is fizetne, ha megosztják a posztjait
  "Az idő a mobilosoknak dolgozik"
  Coca-Cola: "fontosabb a közösségi média, mint a márkahűség"
  Gondok a mobilfizetéssel
  Nagy szerepet kaphat a mobil hűségprogramokban
  Mobilmarketing: egyre fontosabb a pontos célzás
  Nyaralási promó az OMV-kutakon
  A márkahűség elvész a reklámzajban
  Hírességek márkahűségét próbálja elnyerni a Marks & Spencer

További hírek ebben a kategóriában

Új ingyenes applikáció segíti az...
Tippek profi Instagram Storykhoz...
Mi mindenre hasznosíthatók a mod...
Megfontolandó dolgok telefonszer...