A "Performance Marketing: Mobile & Shopping" című összeurópai felmérés úgy találta, hogy az okostelefonos vásárlók körében trenddé vált az akciók vadászata: a megkérdezettek 52%-a csatlakoztatott már legalább egy teljesítménymarketing alkalmazáshoz telefonjával.
A vásárlók körében a legnépszerűbbek az ár-összehasonlító oldalak voltak (32%), amelyet a kupon/utalvány akciók(23%), a hűség- és jutalomprogramok (22%), a napi ajánlat/csoportos vásárlás akciók (20%) és a pénzvisszafizető alkalmazások(19%) követtek.
Az okoskészülékes vásárlók ötvenegy százaléka kereste már a kedvezményes utalványokat mobilján, míg 44%-uk rendszeresen használja a mobilon kapott kedvezményeket.
"Az erős márkák veszítettek dominanciájukból a bevásárlóközpontokban, mert túl nagy jelentőséget tulajdonítottak a márkahűségnek, és nem elegetaz ár/érték aránynak és az új csatornáknak- beleértve a mobilalkalmazásokat. Pedig a vásárlók ma már igénylik és elvárják ezeket-
idézi a mandmglobal Dan Cohent, a Tradedouble regionális igazgatóját. Szerinte az akcióvadászat trendje tovább fog terjedni és vevőit veszítheti az a cég, amely nem készül fel erre.