Hírek
21254 hír az adatbázisban
Először bízta meg a Nivea, a Human Telex-et
Marketinginfo.hu - 2013-06-10 15:46
Reklám

A Nivea márka Stress Protect dezodorainak bevezetését támogató hazai sampling kampányt a cseh és a szlovák piacon is megvalósítják. A tendernyertes Human Telex Reklámügynökség először dolgozott a Beiersdorffal.

Meghívásos tenderen nyerte el a Beiersdorf megbízását a Human Telex Reklámügynökség. A cég új terméke, a Nivea Stress Protect dezodorok bevezetését országos termékminta osztással egybekötött hosztesz promócióval támogatta.

A kampány az érzelmi stressz által kiváltott kellemetlen hatások elleni védekezés lehetőségére hívta fel a figyelmet. Ezért a 4 hetes, országos promóció olyan helyszíneken - irodaházak, egyetemi campusok területén - zajlott, ahol az emberek eleve ebben a szituációban vannak: reggel munkába sietnek, az egyetemisták vizsgára készülnek. A közterületeken viszont maga a hosztesz "kommandó" hozta helyzetbe a fogyasztókat, többen is körbevették őket, hogy aztán egy teszt segítségével rögtön leellenőrizhessék a stressz szintjüket.

A promóterek ruházatát többek között egy egyedi, a termékmintákkal megtöltött "tölténytár" alkotta, amelyet - a mechanizmussal együtt - a cseh és szlovák piaci bevezetésnél is alkalmaznak.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Új kreatívigazgatót igazolt a Human Telex Advertising & Event
  Alumíniummentes férfi dezodor teszt a TVE által
  Átalakul a Flow Csoport
  A piperecikkek tolták a Nivea tulajdonos szekerét
  Új ügyfelek a Multicom-nál
  Szépségápolási Stúdiót nyit a Nivea
  Telefontöltővel promotál a Nivea
  A Real Madrid sztárjaival reklámoz a Nivea
  A Nivea anyacége központosítja európai marketing csapatait
  A Nivea fiatalabb fogyasztók elérésére törekszik
  Új kreatív a Human Telexnél

További hírek ebben a kategóriában

A Cafésok lettek a legjobbak az ...
Debütál a cukormentes W.K. Kello...
George Clooney a legújabb Nespre...
A reklámhordozók termékdíjának 3...