Hírek
21144 hír az adatbázisban
Ügynökségi tagsággal bővül a PR Szövetség
Marketinginfo.hu - 2013-06-03 12:01
PR

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) 2013 júniusától megnyitja kapuit a PR ügynökségek számára is.

A szakma legnagyobb hazai szövetségében eddig csak egyéni tagság és az intézményi oldal számára nyitva álló jogi tagság létezett. Az ügynökségi tagság bevezetésével az MPRSZ a public relations szakma egységes képviseletét kívánja megerősíteni, a PR szolgáltatások igénybevevői számára pedig könnyebb eligazodást és minőségi garanciákat ígér.

2013. évi közgyűlésén a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) a szakma egésze számára fontos változásokról határozott. A PR szakma legjelentősebb hazai szervezetében a jövőben már nemcsak az egyéni és jogi tagság lesz lehetséges, hanem maguk a PR ügynökségek is tagokká válhatnak.

"A Magyar PR Szövetség több mint 20 éve képviseli a hazai PR szakma értékeit és szempontjait. Elérkezettnek láttuk az időt, hogy 2013-tól szakemberek szövetségéből a PR piac minden oldalát lefedő egységes szervezetté váljunk. A PR ügynökségek egyenrangú és fontos szereplői a kommunikációs piacnak, ezért szakmai és érdekképviseletüket az MPRSZ-nek kötelessége ellátni." - fogalmazott Dr. Szeles Péter, az MPRSZ elnöke, a szövetség alapító tagja, a BGF docense.

Az MPRSZ 2013. június 1-től várja és fogadja az ügynökségi tagságra történő jelentkezéseket. A belépés nyitott, ugyanakkor szakmai kritériumokhoz kötött annak érdekében, hogy az MPRSZ tagság egyfajta minőségi garanciát is jelentsen az ügynökségi partnert kereső megrendelők számára.

"Ügyfeleknek és ügynökségeknek egyaránt fontos, hogy a piacon tisztuljon a kép: mi az a PR, mi nem az, milyen célokért, milyen módszerekkel dolgoznak a public relations szakemberek, mit várhatunk egy PR ügynökségtől és egyáltalán mi számít PR ügynökségnek? Ebben a szemléletformálásban óriási szerepe van a mostani döntésnek" - emelte ki Lakatos Zsófia, az MPRSZ alelnöke, a Hill&Knowlton Hungary ügyvezetője.

Az MPRSZ a tagsági rendszer megújítása mellett az elmúlt hónapokban több pályázatot is indított a minőség iránt elkötelezett cégek és szakemberek számára. Ilyen a Sándor Imre PR Díj, Az Év PR Szakembere Díj, vagy a CSR Best Practice Díj. A szövetség aktív szerepet vállal a társszakmákkal való együttműködésben is, melynek keretében a Magyar PR Szövetség ez évben először a Magyar Marketing Szövetséggel közösen szervezi meg hagyományos nemzetközi PR Nyári Egyetemét.

A Magyar PR Szövetség 2013-as közgyűlése új tisztségviselőket is választott: az MPRSZ elnökségének tagja lett Pszathasz Judit, a CSR Group ügyvezetője és Kincses Péter, a Double Decker PR Ügynökség ügyvezetője. A Felügyelő Bizottságba bekerült Fekete Zsanett, az Electrolux PR-vezetője. A Jogi is Etikai Bizottságba pedig új tagként Hutter Ádámot, a Hutter Reklám ügyvezetőjét választotta meg a közgyűlés.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Megalakult a MPRSZ Public Affairs tagozata
  Felelős cégeket keres a PR szövetség
  MPRSZ díjátadó és kávéházi este
  Megalakult az MPRSZ Kríziskommunikációs Tagozata
  A Double Decker lett az Internet Hungary pr ügynöksége
  Arculatot vált a PR szövetség
  Új elnök a Magyar PR Szövetségnél
  "Kiszűrnénk azokat, akik sértik a szakmai normákat"
  Két EMEA SABRE díjat nyert az Action Global
  Az Anderson segíti a Hungerit kommunikációját
  A Live PR segíti a Bujdosó pincészet kommunikációját
  Új elismerés: keresik az év PR-szakemberét
  A multik kihívói lehetnek a független PR ügynökségek
  CSR Best Practice díjat kapott a Coop
  Országos CSR road-show indul

További hírek ebben a kategóriában

s Sándor Imre PR-Díj 2018
2018-12-07 12:38
Mikulás vonatokkal, állomási ren...
Mikulás HÉV-ek közlekednek decem...
A Facebook-marketing a múlt, az ...
Aranydíjat kapott a Danubius egé...