Hírek
23556 hír az adatbázisban
A Google mobilpartnere lett a Mondelez
Marketinginfo.hu - 2013-05-31 16:34
Mobilmarketing

A snack-óriás globális mobilmédia partnerséget kötött a Google-lal. A keresőkre, weblapfejlesztésre és mérésekre kiterjedő együttműködés 16 országban fut majd.

A két cég a mobilkereskedelmi eszközök, a célzás, valamint a mobilkuponos szolgáltatások fejlesztése terén is együttműködik. A szövetség során a Google márkázott mobilweboldalakat létrehozásában segít az FMCG cégnek- ezenkívül az alkalmazottak képzésében és az adatelemzésben is támogatja a Mondelezt.

Az egy évig tartó partnerség a Starcom MediaVest közvetítésével jött létre- és összesen 16 piacot foglal magába Észak és Latin-Amerikában, Európában, a Közel-Keleten és az ázsiai-csendes-óceáni térségben. A vállalat közlése szerint kitűzött célja, hogy a világ legjobb mobilmarketinges cégeinek egyike legyen- a Google-lal való együttműködés pedig ehhez nyújt segítséget.

Az ügylet részét képezi a Mondelez International mobilstratégiájának, amely számos márkát, így a a Cadbury-t, a Halls-t, a Tridentet és az Oreo-t magában foglalva célozza meg a bevételek növelését. A stratégia keretében a cég globális marketing költségvetésében 10%-ra kívánja növelni a mobilszegmens arányát.

A megállapodás pénzügyi értékét nem hozták nyilvánosságra- tájékoztatott a mandmglobal.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

   Jó reggelt!: új kampány, új ügynökségel
  Saját Twitter- csapatot állít fel a Mondelez
  Amerikában is megjelent a kukoricás pufi
  Négy és félmilliárdos Milka beruházás Fehérváron
  Kezdő cégekkel szövetkeznek a nagy márkák
  Az új technológiák vonzzák a nagy márkákat
  Erőmárkákra épít a Mondelez
  Kettévált a Kraft Foods

További hírek ebben a kategóriában

Új ingyenes applikáció segíti az...
Tippek profi Instagram Storykhoz...
Mi mindenre hasznosíthatók a mod...
Megfontolandó dolgok telefonszer...