A két cég a mobilkereskedelmi eszközök, a célzás, valamint a mobilkuponos szolgáltatások fejlesztése terén is együttműködik. A szövetség során a Google márkázott mobilweboldalakat létrehozásában segít az FMCG cégnek- ezenkívül az alkalmazottak képzésében és az adatelemzésben is támogatja a Mondelezt.
Az egy évig tartó partnerség a Starcom MediaVest közvetítésével jött létre- és összesen 16 piacot foglal magába Észak és Latin-Amerikában, Európában, a Közel-Keleten és az ázsiai-csendes-óceáni térségben. A vállalat közlése szerint kitűzött célja, hogy a világ legjobb mobilmarketinges cégeinek egyike legyen- a Google-lal való együttműködés pedig ehhez nyújt segítséget.
Az ügylet részét képezi a Mondelez International mobilstratégiájának, amely számos márkát, így a a Cadbury-t, a Halls-t, a Tridentet és az Oreo-t magában foglalva célozza meg a bevételek növelését. A stratégia keretében a cég globális marketing költségvetésében 10%-ra kívánja növelni a mobilszegmens arányát.
A megállapodás pénzügyi értékét nem hozták nyilvánosságra-
tájékoztatott a mandmglobal.