Hírek
20369 hír az adatbázisban
Új arculat és reklámfilm a Poli-Farbe-nél
Marketinginfo.hu - 2013-05-28 12:05
Márkák

A festék szektor forgalmának 70 %-át három nagyvállat adja, közülük a Poli-Farbe az egyetlen magyar tulajdonban lévő. A bócsai székhelyű vállalat tv-kampánnyal és új arculattal kívánja erősíteni piaci pozícióit.


A vállalat az Ipsos tavalyi reprezentatív piackutatása alapján döntött úgy, hogy fiatalosítja arculatát és a televízióban is népszerűsíti legfőbb márkáját. A kutatás eredményei szerint a festék színét döntően nők választják ki, a Platinum minőségével szignifikánsan többen elégedettek, mint más márkával, s rendkívül elfogadott a vásárlók részéről, hogy a hazai tudásra épülő Platinum színeit magyar virágok, növények jelölik. A tv-szpot ennek megfelelően a fiatal nőkhöz szól, s egyedi módon, a márkát jól megkülönböztetve bukkannak fel benne a virágmotívumok.

Egyrétegű és cseppmentes - ez a legfőbb üzenete annak a reklámszpotnak, amelyet a Poli-Farbe készíttetett kategóriateremtő beltéri falfestékének, a Platinumnak az idei szezonra. A Poli-Farbe a TV2-t és kábelcsatornáit választotta a kampányhoz, de célzottan megjelent egyes kiemelt nézettségű műsorokban is, így például az Eurovíziós Dalfesztivál fináléjában az MTV-n, illetve a Bajnokok Ligája döntőjében a Sport Tv-ben. A tv-kampányt online search, social média és PR aktivitások támogatják. A Poli-Farbe frissítette logóját és a Platinum márka csomagolását is az idei szezonra, hiszen stratégiai céljait megvalósítva már nemcsak szakkereskedésekben, hanem barkácsáruházakban is polcra kerül a termék.

A Poli-Farbe a reklámszpot készítéséhez meghívásos tenderen választotta ki az ügynökséget, amelyet a Maxus Hungary kreatív koncepciója nyert meg. A Maxus produkciós partnere Visionary 7 volt. Az új Poli-Farbe logót a Made Works készítette. A Poli-Farbe médiavásárló és PR ügynöksége a KRQ Communications.






NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Csomagolást váltott a Poli-Farbe Platinum
  Friss arculattal, reklámmal és promócióval a Poli-Farbe
  Átadták Magyarország első pozitív falát
  Új arculat a Reeboknál
  Nagycsaládokat támogat a Poli-Farbe
  Új arculattal várja megnyitását a Zeneakadémia
  Arany fokozatú MOB-támogató lett a Poli-Farbe
  Az ACG tarolt az EACA CARE reklámversenyen
  Új kampány és arculat a MOM Park-nál
  Megújul a Gazdasági Versenyhivatal arculata
  Hogyan őrizhető meg a márkaérték?
  Kutatás: fontos az egységes arculat, mégsem sikerül betartani
  Ismét Arculat és Márka képzés

További hírek ebben a kategóriában

Őrületes foci a Pepsivel
Új növényi italcsalád a Coca-Col...
Megújul az Accor Hotels
Folyékony műtrágyát is gyárt jún...