Hírek
23502 hír az adatbázisban
Gondok a mobilfizetéssel
Marketinginfo.hu - 2013-05-15 11:23
Mobilmarketing

Egy új kutatás szerint a mobilos vásárlások 66 százaléka félbeszakad, mert a fogyasztóknak gondjuk támad a fizetési ügyletekkel.

Bár a mobilkereskedelem világszerte dinamikus fejlődést mutat, a Jumio technológiai cég felmérése szerint a mobilos fizetési tranzakciók 66 százalékát a vásárlók félbeszakítják.

A 2013-as mobilkereskedelmi betekintés során 2130 amerikai felnőttet szondáztak március során online megkeresés által. A tanulmányban megállapították, hogy a válaszadók 47 százalékánál előfordult, hogy megszakította a vásárlást, mert a fizetési folyamat túl hosszú ideig tartott. A fogyasztók 41 százaléka járt már úgy, hogy nem tudta befejezni a vásárlást, mert túl nehéz volt rögzíteni a hitelkártya adatokat, míg 23 százalékuk mondta azt, hogy adataikat a rendszer egyáltalán nem fogadta el- ezért kellett sztornózniuk a fizetést.

A válaszadók többsége - 51 százalék - beszélt arról, hogy mégsem vállalta a küszöbön álló mobilvásárlást, mivel nem érezte biztonságban hitelkártyája információit. A kutatásból kiderült, hogy a nők nagyobb arányban szakították meg adatvédelmi aggályok miatt a tranzakciókat, mint a férfiak. Szintén eltérések mutatkoznak a kor tekintetében: az 55 év felettiek gyakrabban sztornózzák bizonytalanságuk miatt a fizetési procedúrát, mint a 18-34 éves korosztály.

A vállalat azt javasolja a kiskereskedőknek, hogy fordítson nagyobb figyelmet a mobilfizetési folyamat ésszerűsítésére, egyszerűsítésére, valamint az adatvédelemre, máskülönben egy növekvő potenciállal bíró fogyasztói csoportot elveszíthetnek- idéz a luxurydaily.com.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Erősen kezdte az évet a mobilfizetés Magyarországon
  Kevesen ismerik a mobilfizetési appokat
  Fókuszban a mobilfizetés
  MobilTárca: globális jelentőségű hazai fejlesztés
  A mobil "megöli" a márkahűséget?
  Mobilfizetési rendszert tervez az easyJet
  Mobilfizetéses rendszerét fejleszti a Starbucks
  A versenytársak együttműködése kell a mobilfizetés elterjedéséhez
  Új mobilfizetési rendszer a MasterCardtól
  Új korszak a mobilfizetésben
  Áttörést hozhat a mobilfizetésben egy magyar találmány

További hírek ebben a kategóriában

Új ingyenes applikáció segíti az...
Tippek profi Instagram Storykhoz...
Mi mindenre hasznosíthatók a mod...
Megfontolandó dolgok telefonszer...