A Maritz Loyalty Marketing legújabb amerikai felmérés szerint 100-ból 91 mobilfelhasználó valószínűleg letöltené egy törzsvásárlói program alkalmazását. Az eredmények azt sugallják, hogy a mobilalkalmazások lehetőséget nyújtanak a hűségprogramok kiterjesztésére.
"Egyre több marketinges említi az okos-eszközöket, mint az ügyfélszerzés és a fogyasztói elkötelezettség csatornáját. Különösen a ritkábban vásárolt termékkategóriáknál jut szerep a mobilnak, hogy a programok által az elkötelezettséget fenntartsa és ápolja. Magától értetődik, hogy a mobil mindig kéznél- vagy zsebben van, és ezért még könnyebb a fogyasztók eszében tartani a lehetőségeket." - nyilatkozta Scott Robinson a tanácsadócég igazgatója.
A jelentés kiemeli, hogy a megfelelő hűségmarketinghez szükség van a kidolgozott technológiai háttérre és csatornákra. A felhasználók többsége ugyanis e-mailen olvassa a vásárlói programokat- bár sokuk mobilfelületeken. A válaszadók 46 százalék mondta azt, hogy három vagy több csatornán is szeretné megkapni a fogyasztói tartalmakat- amely a cég szerint arra utal, hogy a programoknak biztosítaniuk kell a zökkenőmentes felhasználói élményt - különböző csatornákon kompatibilissé téve egymással.
A kutatás 6000 hűségprogram tag szondázásával készült-
számol be a luxurydaily.com.