Hírek
23502 hír az adatbázisban
Mobilmarketing: egyre fontosabb a pontos célzás
Marketinginfo.hu - 2013-05-08 16:43
Mobilmarketing

Tavaly óta jelentősen megnőtt a helyspecifikus eszközök használata a márkák körében. A mobilspecialisták újabb módszerekkel tovább szűkítik a fogyasztók elérhetőségének körét.

Az xAD mobilreklám cég saját hálózatán, mintegy 200 márka USA-ban futó kampányát dolgozta fel a januártól márciusig tartó időszakban. A tanulmány megállapította, hogy a mobilkampányok során a földrajzi célzás használati aránya 2013 első negyedévében 64%-os volt, szemben 2012 azonos időszakával, amikor ez még csak 40%-ot tett ki.

A márkakampányok során a "geo-precise" és "geo-fencing", tehát a fogyasztói magatartás helyspecifikus vizsgálatával célzó eszközök használata 2013 első három hónapjában 58%-ot tett ki, míg a tavalyi első negyedévben még csak 27%-os volt ez az arány.

"A hirdetők egyre inkább tisztában lesznek a helyspecifikus mobilreklám célzás hatalmával. Ez ma már nem pusztán azt a képességet jelenti, hogy meghatározott közönségüket a hely alapú viselkedés nyomán célozzák meg, hanem azt az egyedülálló képességet is, hogy a felhasználókat abban az adott pillanatban érjék el, amikor a leginkább valószínű, hogy megtekinthetik a márka reklámját"- idézi a warc Dipanshu Sharma-t, a XAD vezérigazgatóját

A jelentés azt is megállapította, hogy a mobilspecialisták egyre kevésbé használják a tágabb földrajzi alapú- például postai irányítószámokra- épülő célzást, inkább új módszerekkel tovább szűkítik a fogyasztók elérhetőségének körét.

A felmérés kiemeli a Pinkberry joghurtláncot, amely mobilhirdetéseiben sikeresen használta a geo-precise módszert- kizárólag üzleteinek egy mérföldes körzetében. A cég promóciós ajánlatokat küldött és arra buzdította autóban utazó közönségét, hogy próbálják ki a lánc új görög joghurtját.

A helyspecifikus mobilreklámokat leginkább a pénzügyi szolgáltatók, a távközlési cégek és az éttermek használják az Egyesült Államokban.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Mobilkampányok, amelyek trendet teremtenek
  A real-time- és a mobilmarketing lesz a jövő év trendje
  Mobilmarketing: az SMS a nyerő
  Termékfelismerős mobilfizetési rendszert fejleszt a Cellum
  Váratlan nehézség a mobilon hirdetőknek
  A mobil "megöli" a márkahűséget?
  Repülő boltok jelentek meg Koreában
  A mobilmarketingre koncentrál a Coca-Cola
  Többcsatornás mobilmarketing a Starbucks-tól
  5,3 milliárdos a mobilmarketing piac
  Mobilmarketing tagozatot indított a DMSZ
  Mobilmarketing: tízszeresére nő a költés Európában

További hírek ebben a kategóriában

Új ingyenes applikáció segíti az...
Tippek profi Instagram Storykhoz...
Mi mindenre hasznosíthatók a mod...
Megfontolandó dolgok telefonszer...