Hírek
23502 hír az adatbázisban
"Férfias" elfoglaltság a mobilvásárlás
Marketinginfo.hu - 2013-04-16 14:49
Mobilmarketing

A Kantar Media legfrissebb felmérése szerint a világ jelentős piacain mindenhol a férfiak vásárolnak nagyobb gyakorisággal mobilon. Megtudhattuk azt is, hogy a mobilos vevőket erősen befolyásolják az impulzusok.

Az okostelefonos vásárlásban a férfiak vezetnek: az Egyesült Államokban a férfiak 15,9%-a használja telefonját erre az elfoglaltságra, míg a nők 13,3%-a shoppingol mobilon, a kutatóintézet szerint.

Még nagyobb a különbség Németországban, ahol a férfiak 5%-os, míg a nők csak 1,9%-os arányban használták készüléküket vásárlásra. Franciaországban, bár kisebb a differencia (férfiak 2,2% - a nők 1,7%) az okostelefonos vásárlás, még mindig nem túl elterjedt. Az Egyesült Királyságban jóval nagyobb a mobilvásárlási hajlandóság (a férfiak 12% - a nők 10,3%), míg a nemek közti különbség is kisebb, arányaiban. A legkisebb szakadék Ausztráliában volt tapasztalható (férfiak 9,5% - nők 9,2%).

A kutatás megállapította, hogy a mobilvásárlók általában minden vizsgált országban hajlamosak voltak az impulzusvásárlásokra, a normál fogyasztókhoz képest. A differencia Franciaországban a legnagyobb, a mobilvásárlók 13%-a inkább gondolkodás nélkül költi a pénzét, ha egy vonzó termékkel találkozik, szemben az átlagfogyasztók körében mért 6%-kal. Ez a trend Brazíliában a legerősebb: a mobilvásárlók 36%-a impulzusok alapján vásárol, míg a teljes fogyasztói népesség körében ez a tendencia 29%-os.

A felmérés szerint a mobilos vevők mindenhol márka- és minőségtudatosabbak az átlagnál: a német mobilfogyasztók 19%-a jól ismert boltokban, jól ismert márkákat vásárol, szemben a 11%-os a lakossági átlaggal. Dél-Afrikában, a mobilos vevők 68%-a gondolta úgy, hogy érdemes felárat fizetni az extra minőségű árukért, míg ez átlagosan csak 61%-os vélekedés volt a lakosság körében- írja a mandmglobal.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Ennyivel nőtt az amerikai reklámköltés
  Összefog a Kantar és a Twitter
  Nagy szerepet kaphat a mobil hűségprogramokban
  A mobilosok negyede netezik csak készülékén
  Még luxusórát is veszünk a mellékhelyiségből
  Integrált ügyfélkezelést vezet be a Telekom
  Forradalmi technológia, amit rosszul használunk
  Mobilreklám: egyesíti erőit a Coca-Cola, a GM és a Procter & Gamble
  Virtuális élelmiszerboltok foghíjtelkeken

További hírek ebben a kategóriában

Új ingyenes applikáció segíti az...
Tippek profi Instagram Storykhoz...
Mi mindenre hasznosíthatók a mod...
Megfontolandó dolgok telefonszer...