Hírek
22767 hír az adatbázisban
DIMSZ: elindult a Tisztelt Vásárló blog
Marketinginfo.hu - 2013-03-12 13:44
DM

Elindult a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség, valamint az Origo.hu közös Tisztelt Vásárló programjának internetes blog oldala.

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség tavaly ősszel az Origo-val közösen Tisztelt Vásárló néven fogyasztói programot indított azért, hogy a vásárlókban tudatosítsa az őket védő szabályozási rendszer elemeit: a vonatkozó jogszabályokat, a szakma saját plusz vállalásait, önszabályozását.

A napokban elindult a program internetes blog oldala, ahol a fogyasztóvédelemmel kapcsolatos cikkek mellett az infovonal segítségével az oldal látogatói írásban vagy telefonon kérhetnek segítséget panaszos ügyekben.

A program 2012 őszén egy fogyasztói felméréssel indult, amely egyértelműen rávilágít arra, hogy a vásárlók oldaláról is van igény az alaposabb tájékoztatásra, a fogyasztóknak ugyanis közel háromnegyede ismeri el, hogy tájékozottsága nem kielégítő, és mindössze minden tizedik vásárló hiszi magát tájékozottnak a témában. A Tisztelt Vásárló program központi eleme a tiszteltvasarlo.postr.hu blog, amelyen a vásárlók és a kommunikációs szakemberek minden fontos információt megtalálnak, így többek között jogszabályokat magyarázattal, az adatvédelemhez és a promóciókhoz kapcsolódó tudnivalókat.

A belső tartalomgyártás mellett a Trade magazin anyagai is színesítik a márkákról szóló írásokat. A DIMSZ mellett európai társszervezete, a FEDMA (Federation of European Direct Marketing) számára is kiemelt szerepe lesz 2013-ban a hasonló edukációs programoknak. Február elején a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség a "DMA Day" keretében Budapesten látta vendégül európai társszervezeteit, ahol Tisztelt Vásárló programját is ismertette a nemzetközi szakemberek előtt.

A program közvetítő szerepet kíván vállalni a vásárlók, a marketingkommunikációs tevékenységet folytató cégek és az illetékes hatóságok között azért, hogy a kommunikáció vásárlóbarát formában valósuljon meg. Az alapítók, vagyis az Origo és a DIMSZ mellett több cég is segíti a program megvalósulását, köztük a Crane, a Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Iroda, a Multicom, a KutatóCentrum és az Ipsos. A Tisztelt Vásárló kezdeményezés szakmai partnerei az Önszabályozó Reklám Testület és a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Turisztika: ügyfél-elégedettség kutatás a DIMSZ-től
  A 4Life Direct csatlakozott a DIMSZ-hez
  Minden negyedik reklám emailt megnyitunk
  Tendereztetési ajánló a DIMSZ-től
  Megállt a direkt marketing piac csökkenése
  Új elnökségi tagok a DIMSZ-nél
  E-mail marketing tagozat alakult a DIMSZ-ben
  Jön a DIMSZ szemináriuma
  Megújult a DIMSZ Etikai Kódexe
  Arany LolliPOP díjat nyert DIMSZ galambos kampánya
  Tisztelt Vásárló Program a DIMSZ-től
  Átnevezték a DMSZ-t

További hírek ebben a kategóriában

Hogyan hódítsunk meg egy pasit? ...
Hogyan használj fehérítőt, hogy ...
Japánban a Coca Cola otthoni tes...
Mit ajándékozzunk férfiaknak?




Értékesítő
A Műhelysor Kft. építőanyag kereskedelemmel foglalkozó cég értékesítő kollé...