Hírek
23094 hír az adatbázisban
Rendhagyó állástoborzás a Heineken-től
Marketinginfo.hu - 2013-02-22 17:32
Reklám

Extrém állásinterjú sorozatba vezeti be a nézőket, a holland söripari óriás legújabb víruskampánya.




Válaszul a munkaerőpiac zsugorodására és a munkát keresők egyre növekvő táborának kihívásaira, sok vállalat szakít az állásbetöltések hagyományos megközelítésével. A Heineken új vírusvideója egy "extrém" állásinterjú folyamatot ábrázol, a cég rendezvény és szponzorációs részlegénél- amelynek egyszerűen a "The Candidate" (A jelölt") címet adta. A videó színtiszta valóságshow elemeket használ- értékel a brandchannel.com.

A kisfilm azonban nem csak egy marketingfogás. Az egyik a "pályázó" valóban munkát kapott a vállalatnál.

A Heineken kampánya nem az első szélsőséges állásvideó: a CBS korábbi "The Job" című valóságshow-jában, a jelöltek egymással szemben etikátlan módon versenyeztek, például a Cosmopolitan-nél és a Palm Restaurant-nál elérhető állásokért.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Az álláspályázat sikerének kulcsa, avagy hogyan nyerjünk az állásinterjún?
  Miért nem adnak a cégek visszajelzést az állásinterjú után?
  Videó öninterjú a K&H-nál
  Nem lesz többé globális CMO a Heinekennél
  Álláskeresőket segítő központ nyítása a Heineken támogatásával
  E-kereskedelmi központot nyitna a Heineken
  Összehangolja tévés és webtevékenységét a Heineken
  Design pályázat a Heinekentől
  Kiválasztotta ügynökségeit a Heineken
  Látványshow-t tartott a Heineken Budapesten
  A 60 feletti korosztályt célozza meg a Heineken
  Új palackokkal ünnepli születésnapját a Heineken
  Megvannak a Heineken helyi kezdeményezéseinek nyertesei
  A környezetvédelem mellett kampányol a Heineken
  James Bond-lány a Heineken kampányában
  Márkákon átívelő marketing stratégiát készít elő a Heineken

További hírek ebben a kategóriában

Bérelj limuzint az esti partihoz...
2022-es plus size divattrendek (...
Stílus, elegancia, hódítás - a f...
Az óvszerek használata és ellenő...