Extrém állásinterjú sorozatba vezeti be a nézőket, a holland söripari óriás legújabb víruskampánya.
Válaszul a munkaerőpiac zsugorodására és a munkát keresők egyre növekvő táborának kihívásaira, sok vállalat szakít az állásbetöltések hagyományos megközelítésével. A Heineken új vírusvideója egy "extrém" állásinterjú folyamatot ábrázol, a cég rendezvény és szponzorációs részlegénél- amelynek egyszerűen a "The Candidate" (A jelölt") címet adta. A videó színtiszta valóságshow elemeket használ- értékel a brandchannel.com.
A kisfilm azonban nem csak egy marketingfogás. Az egyik a "pályázó" valóban munkát kapott a vállalatnál.
A Heineken kampánya nem az első szélsőséges állásvideó: a CBS korábbi "The Job" című valóságshow-jában, a jelöltek egymással szemben etikátlan módon versenyeztek, például a Cosmopolitan-nél és a Palm Restaurant-nál elérhető állásokért.