E-mail marketing tagozat alakult a DIMSZ-ben
Marketinginfo.hu - 2013-02-21 16:10
DM
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség a Contact Center és a Mobilmarketing tagozata mellett E-mail marketing tagozatot alapított.
Az E-mail marketing tagozat fő célkitűzései között szerepel az eDM ágazat súlyának növelése, az ágazat népszerűsítése a cégek felé, és a fogyasztóbarát eDM kultúra kialakítása. A tagozat foglalkozni fog a hirdetési sztenderdek és targetálási lehetőségek bemutatásával, felméréseket végez az eDM-ek eredményességéről, a spam kérdésről, és ajánlásokat tesz közzé az e-mail médiafogyasztási szokásokról.
Az új tagozat egyik elsődleges feladata lesz az e-mail marketing piac tisztítása és a szektor azon szereplőinek összefogása, akik a jogszabályok betartása mellett a piac önszabályozását is fontosnak tartják. Az utóbbi napokban nagy publicitást kapott a "gyászjelentés" néven érkezett spam, amely miatt az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT), a Magyar Reklámszövetség (MRSZ), az MRSZ Etikai Bizottsága, és a DIMSZ vizsgálatot indítottak közösen. A szakmai csoport a piaci edukáció mellett a fogyasztók felé is kommunikál majd, és a jövőben szorosan együttműködik a Tisztelt Vásárló programmal, melynek legfontosabb célkitűzése, hogy a vásárlókban tudatosítsa az őket védő szabályozási rendszer elemeit: a vonatkozó jogszabályokat, a szakma saját plusz vállalásait.
Az E-mail marketing tagozat alapítói között szerepelnek: Allegroup, Bin, Crane, Datahouse Central Europe, Hírek Média, M.C. Direct, Proaktív Tanácsadás, Origo, Wangaru Média.
A formálódó szakmai csoport első találkozója február 27-én 16.30 kor, a DIMSZ E-mail marketing szemináriuma után lesz, ahol a jelenlévők tagozati elnököt választanak. A találkozó nyitott azok számára, akik szeretnének részt venni a műhelymunkában. További információért a szövetség főtitkárához lehet fordulni a benko.livia@dimsz.hu címen.
Kapcsolódó cikkek:
Megújult a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség arculata
E-mail marketing képzést indít a DIMSZ és az IAB
Mobilmarketing: az SMS a nyerő
A 4Life Direct csatlakozott a DIMSZ-hez
Minden negyedik reklám emailt megnyitunk
Kutatás: a videó növeli az e-mail marketing hatékonyságát
Tendereztetési ajánló a DIMSZ-től
Megállt a direkt marketing piac csökkenése
Új elnökségi tagok a DIMSZ-nél
DIMSZ: elindult a Tisztelt Vásárló blog
DMA Day-t rendeztek Budapesten
Jön a DIMSZ szemináriuma
Megújult a DIMSZ Etikai Kódexe
Arany LolliPOP díjat nyert DIMSZ galambos kampánya
Ismét DM agytágítás
|