Hírek
22763 hír az adatbázisban
E-mail marketing tagozat alakult a DIMSZ-ben
Marketinginfo.hu - 2013-02-21 16:10
DM

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség a Contact Center és a Mobilmarketing tagozata mellett E-mail marketing tagozatot alapított.

Az E-mail marketing tagozat fő célkitűzései között szerepel az eDM ágazat súlyának növelése, az ágazat népszerűsítése a cégek felé, és a fogyasztóbarát eDM kultúra kialakítása. A tagozat foglalkozni fog a hirdetési sztenderdek és targetálási lehetőségek bemutatásával, felméréseket végez az eDM-ek eredményességéről, a spam kérdésről, és ajánlásokat tesz közzé az e-mail médiafogyasztási szokásokról.

Az új tagozat egyik elsődleges feladata lesz az e-mail marketing piac tisztítása és a szektor azon szereplőinek összefogása, akik a jogszabályok betartása mellett a piac önszabályozását is fontosnak tartják. Az utóbbi napokban nagy publicitást kapott a "gyászjelentés" néven érkezett spam, amely miatt az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT), a Magyar Reklámszövetség (MRSZ), az MRSZ Etikai Bizottsága, és a DIMSZ vizsgálatot indítottak közösen.
A szakmai csoport a piaci edukáció mellett a fogyasztók felé is kommunikál majd, és a jövőben szorosan együttműködik a Tisztelt Vásárló programmal, melynek legfontosabb célkitűzése, hogy a vásárlókban tudatosítsa az őket védő szabályozási rendszer elemeit: a vonatkozó jogszabályokat, a szakma saját plusz vállalásait.

Az E-mail marketing tagozat alapítói között szerepelnek: Allegroup, Bin, Crane, Datahouse Central Europe, Hírek Média, M.C. Direct, Proaktív Tanácsadás, Origo, Wangaru Média.

A formálódó szakmai csoport első találkozója február 27-én 16.30 kor, a DIMSZ E-mail marketing szemináriuma után lesz, ahol a jelenlévők tagozati elnököt választanak. A találkozó nyitott azok számára, akik szeretnének részt venni a műhelymunkában. További információért a szövetség főtitkárához lehet fordulni a benko.livia@dimsz.hu címen.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Megújult a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség arculata
  E-mail marketing képzést indít a DIMSZ és az IAB
  Mobilmarketing: az SMS a nyerő
  A 4Life Direct csatlakozott a DIMSZ-hez
  Minden negyedik reklám emailt megnyitunk
  Kutatás: a videó növeli az e-mail marketing hatékonyságát
  Tendereztetési ajánló a DIMSZ-től
  Megállt a direkt marketing piac csökkenése
  Új elnökségi tagok a DIMSZ-nél
  DIMSZ: elindult a Tisztelt Vásárló blog
  DMA Day-t rendeztek Budapesten
  Jön a DIMSZ szemináriuma
  Megújult a DIMSZ Etikai Kódexe
  Arany LolliPOP díjat nyert DIMSZ galambos kampánya
  Ismét DM agytágítás

További hírek ebben a kategóriában

Hogyan hódítsunk meg egy pasit? ...
Hogyan használj fehérítőt, hogy ...
Japánban a Coca Cola otthoni tes...
Mit ajándékozzunk férfiaknak?




Értékesítő
A Műhelysor Kft. építőanyag kereskedelemmel foglalkozó cég értékesítő kollé...