Hírek
22673 hír az adatbázisban
Zöld termékekkel erősít a Puma
Marketinginfo.hu - 2013-02-15 12:45
CSR

A Puma új InCycle táskakollekciójának különlegessége, hogy az újrahasznosítási ciklust teljesen bezárja, azaz minden eleme biológiailag lebomlik vagy újrahasznosítható- közölte a márka.

A Puma ezáltal még közelebb került azon céljához, hogy csökkentse ökológiai lábnyomát és a legfenntarthatóbb sportlifestyle márka legyen.

A Puma egy nemzetközi kutató-, és tanácsadó szervezettel, az EPEA-val együttműködésben olyan termékeket fejlesztett, amelyek a szervezet által kifejlesztett tanúsítványnak megfelelnek.

Ez a tanúsítvány, a Cradle to Cradle, azaz "Bölcsőtől bölcsőig" elven alapul, mely környezetbarát termékek előállításában állít fel ajánlásokat a gyártóknak. A termék fenntarthatóságát Öt szempont szerint vizsgálják: 1) alacsony környezeti terhelés, biztonságos anyagok; 2) felhasznált anyagok újrahasznosíthatósága; 3) megújuló energia és CO2 felhasználás; 4) felelős vízfelhasználás; 5) társadalmi méltányosság.

A Puma InCycle kollekcióját két módszerrel lehet újrahasznosítani: technológiai úton vagy biológiai úton. A technológiai körforgásba olyan fémek, textilek és műanyagok kerülnek, melyek felhasználhatóak új termékek előállításához. A biológiai körforgás eredményeként pedig a különböző anyagokból biológiai tápanyag készül, mely a földbe kerül.

Ötféle termékkel

A Puma InCycle táskakollekciójában, a Basket Tee gyári komposztálással teljesen feldolgozható, a Shopper minimális anyagfelhasználással készült, teljesen lebomlik. A Basket lifestyle sneaker teteje organikus pamut és vászon mixe, a talprész pedig biológiailag lebomló műanyag, mely egy új innováció. Az APINATbio műanyag visszaforgatható az ökoszisztémába, természetes humuszként.

A Track Jacket és a Backpack homogén anyagok felhasználásával készültek, hogy biztosítsák az újrahasznosíthatóságot a termékek életciklusának végén. A Puma hátizsák polipropilénből készült, melyet vissza lehet bontani az eredeti összetevőire és új hátizsák készülhet belőle.

A PUMA "Bring Me Back", azaz "Hozz vissza" programjával ösztönzi az újrahasznosítást. A program keretében több Puma üzletben konténereket helyezett ki, melybe a vásárlók bedobhatják bármilyen márkájú, már nem használt cipőiket, ruháikat és kiegészítőiket.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Ha nincs ajándékötleted, mit szólsz egy hímzett táskához? (x)
  Mesehősös oldaltáskák a gyerekek kincseinek (x)
  Az art táskakollekció az autistak által
  Limitált kollekció a Pumától
  Folytatja a Puma és az elefántok
  Jótékonysági kampány a Pumától
  Szerződést kötött a Puma és az Arsenal
  Innovatív futballcipőjét reklámozza a Puma
  Puma: a termékek jövője a bérbe adás
  Közösségi boltot nyitott Romániában a Puma
  Új vezérigazgató a Puma élén
  Természetszeretet és sport, a Puma új kampányában
  Csökkenő európai keresletről számolt be a Puma
  A Puma élményközpontot nyitott
  Zöld megoldásokkal állt elő a Puma
  A PUMA ökocsomagol

További hírek ebben a kategóriában

Húsmentes lesz a Volkswagen közp...
Különleges, fenntartható működés...
Fenntartható lean szemléletmód
A BorsodChem elnyerte az EcoVadi...