Hírek
22638 hír az adatbázisban
Kelet-Európában még kaszál a Philip Morris
Marketinginfo.hu - 2013-02-13 11:12
Kereskedelem

A tavalyi negyedik negyedévben 11%-kal nőtt a dohánygyártó mamut profitja, a növekvő kelet-európai, ázsiai, közel-keleti és afrikai forgalomnak köszönhetően.

A globális értékesítés volumene 2,9%-kal nőtt- legjobban, az L&M és a Parliament márkák fogytak, a Marlboro ugyan kevésbé, de szintén kelendőbbnek bizonyult.

Ázsiában, a cég legnagyobb piacán, 5,7%-kal nőtt a forgalom főként a Fülöp-szigeteken és Indonéziában- ahol még a gyerekekre sem vonatkozik dohányszankció. Kelet-Európában, a Közel-Keleten és Afrikában, az eladott mennyiség 5,7%-kal emelkedett, míg Latin-Amerikában és Kanadában 1,1%-kal csökkent. A társaság, az Európai Unióban generálta a leggyengébb teljesítményt- forgalma 5,7%-kal csökkent, különösen Franciaországban és Dél-Európában tapasztalt csökkenést.

A fejlett piacok dohánykeresletének visszaesése miatt, a Philip Morris arra törekedett, hogy a feltörekvő piacokon szilárdítsa meg jelenlétét- különösen Ázsiában, ahol a felnőtt lakosság aránya növekvőben van és vonzóbb értékesítési lehetőségek kínálkoznak. A vállalat áremeléseket is eszközölt számos piacon, hogy növelje a jövedelmezőséget- tudósít a wsj.com.

A Philip Morris összességében 2,1 milliárd dollárnyi nyereséget termelt, a tavalyi negyedik negyedévében, a 2011-es hasonló időszak 1,89 milliárdnyi eredményéhez képest. Az erős dollár ugyanakkor rontotta, a cég profitkilátásait.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Újrahasznosító központot épített Magyarországon a Philip Morris
  A legjobb munkáltatók között a Philip Morris
  "PMI IMPACT" kezdeményezés a Philip Morristól
  Felére esett vissza a Richter profitja
  Országszerte gyűjtik a cigarettacsikkeket
  A leszokásért vetnék be a dohánygyárak reklámtrükkjét
  Ma nyitnak a nemzeti dohányboltok
  Jégkrém és fagylalt a dohányboltokban- csak nagykorúaknak
  Megtiltják a cigaretták márkázását Nagy-Britanniában
  Megfosztanák márkajelzésektől a cigarettákat Nagy-Britanniában
  A dohányosok is örülnek a törvényi szigorításnak?
  Kiskereskedőkkel pereskedik a Philip Morris
  Védjegybitorlás miatt perel a Philip Morris
  A Marlboro, a Vodafone és a Red Bull a Forma 1 befutó márkái a magyar rajongók körében

További hírek ebben a kategóriában

Húskészítményeket hív vissza a f...
Kosárérték - a legszebb szám (x)
Fagylaltot hív vissza a Metro
Tűnj ki a tömegből és érd el a v...