Hírek
22762 hír az adatbázisban
Jön a DIMSZ szemináriuma
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2013-02-06 14:38
DM

Az email marketingről és a direct mail csatornákról szól a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) soron következő workshoppal egybekötött szemináriuma.

A szövetség 11. alkalommal rendezi meg szemináriumát február 27-28-án, mely ezúttal a direct mail és az email marketing szektort veszi górcső alá. A címzett és címezetlen küldemények piaca a DIMSZ legutóbbi ágazati kutatása szerint még mindig piacvezető csatorna a DM iparágban, de a változó fogyasztói szokásoknak köszönhetően ez a marketingkommunikációs terület is alapos változásokon ment keresztül az elmúlt években. A mérési lehetőségek mellett a résztvevők megismerhetik, hogy milyen kreatív elemek és szövegírási technikák működnek direct mail-nél, illetve a postai liberalizációnak milyen hatása lesz a piacra, milyen új irányok vannak a címzett és címezetlen küldemények piacán - olvasható a szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközleményben.

Az email marketing napon az adatbázis építés, az elektronikus hirdetésekre vonatkozó jogi szabályozás mellett olyan esettanulmányokat ismerhetnek meg a vendégek, amelyek a hatékony targetálás mellett a kreatív elemeknek is köszönhették a magas konverziót. Az első nap délutánján, a Hírek Média workshopjának keretében a résztvevőket négyfős csapatokra osztják, akiknek 1 órájuk lesz egy email marketing brief megoldására, a csapatok mindegyike kap egy szakmai vezetőt is. A kidolgozandó briefet bárki beküldheti a DIMSZ-nek február 25-ig, aki regisztrál a rendezvényre. A legérdekesebb briefet a helyszínen oldják meg a vendégek, és a legjobb brief beküldője mellett a legjobb megoldást prezentáló csapat is értékes nyereményt kap.

A rendezvény főtámogatója a Magyar Posta, szakmai partnerei a Hírek Média és a Pauker, a konferencia részletes programja itt érhető el. Előadó cégek: Dr. Hatházi Ügyvédi Iroda, Grey/G2, Tchibo, Otto Central Europe, MEC Hungary, Hírek Média, Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, Pauker, Ogilvy, Reader's Digest, Bisnode Magyarország, Tesco, Graphasel, DMH Magyarország.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A 4Life Direct csatlakozott a DIMSZ-hez
  Tagozati vezetőt választott a DIMSZ
  Megállt a direkt marketing piac csökkenése
  Új elnökségi tagok a DIMSZ-nél
  Folytatódik a Grey/G2 workshop sorozata
  DIMSZ: elindult a Tisztelt Vásárló blog
  E-mail marketing tagozat alakult a DIMSZ-ben
  Hazai és nemzetközi kutatás indul a direkt marketing piac felmérésére
  Tavaly is zsugorodott az építőipar
  DMA Day-t rendeztek Budapesten
  Megújult a DIMSZ Etikai Kódexe
  Arany LolliPOP díjat nyert DIMSZ galambos kampánya
  Ismét DM agytágítás
  Tisztelt Vásárló Program a DIMSZ-től
  Átnevezték a DMSZ-t

További hírek ebben a kategóriában

Hogyan hódítsunk meg egy pasit? ...
Hogyan használj fehérítőt, hogy ...
Japánban a Coca Cola otthoni tes...
Mit ajándékozzunk férfiaknak?




Értékesítő
A Műhelysor Kft. építőanyag kereskedelemmel foglalkozó cég értékesítő kollé...