Beteg gyerekekért kampányol a Magyar Telekom
Marketinginfo.hu - 2013-01-25 11:01
CSR
A beteg gyermekeket segítő Csodalámpa Alapítványnak adományozhatnak, a hello holnap! adományvonalat hívók 2013. januárjában és februárjában.
A Csodalámpa Alapítvány célja, hogy évente, országos elosztásban 240-260 kívánságot teljesítsen , 3-18 év közötti, különféle életet veszélyeztető betegségben szenvedő gyermek számára.
A kívánságteljesítés a kezelőorvosok tapasztalatai szerint is fontos eszköze a gyermekek pszicho-szociális rehabilitációjának, mert az élmények, a vágyak teljesülése segíti a gyerekek önbizalmának, önértékelésének növelését, erősíti az önmagukba, a felnőttekbe vetett hitüket, s mindez a gyógyulási esélyük növelését jelenti.
A Csodalámpa Alapítvány megalakulása 10 éve alatt közel kétezer kívánságot teljesített, repüléstől a tárgyi ajándékozáson át a NAGY találkozásokig - a legkülönfélébb módokon. Pénzbeli támogatást semmilyen formában nem nyújtanak, így a támogatás minden esetben látható, kontrollálható módon valósul meg.
A hello holnap! adományvonal 2013. január 1-től érhető el. A hívás és az sms-küldés díja egyaránt 100 forint, amely összeg- a Domino felöltőkártyás hívásokon kívül- áfa-mentes és teljes egészében átadásra kerül a kedvezményezett szervezet részére.
Az ország területén a múlt év decembere óta működő adományfülkékből kezdeményezett hívások teljes díja is a Csodalámpa Alapítványé lesz januárban és februárban.
Kapcsolódó cikkek:
Az infralámpa sokoldalú felhasználása (x)
Ajándékozásra invitál az Invitel
Önkéntes akció gyermekekért a British Telecomtól
Öt év után először nőtt a Magyar Telekom bevétele
Infokommunikációs K+F projekt indul a Magyar Telekomnál
Innovációs versenyt hirdet a Magyar Telekom
Mobil programozói versenyt támogat a Magyar Telekom
|