Hírek
22709 hír az adatbázisban
Barnamedvével kampányol a Samsung
Marketinginfo.hu - 2013-01-17 17:12
Promóció

Samsung és a The Viral Factory kreatív cég humoros online videó kampányt indított az Ecobubble mosógépek népszerűsítésére.



A James Rouse által rendezett kisfilmet egy valódi kanadai barnamedvével forgatták, annak eredeti élőhelyén- tájékoztat a thedrum.com. A forgatás három napot vett igénybe. Az utómunkálatok a Jellyfish Pictures produkciós háznál készültek, ahol Jon Stopp producer alakította a nekivetkőzött medvét.

"Számunkra a továbbküldhető vírusmarketing tartalmak teljes egészében a termék történetéről szólnak, amelyek egyben szórakoztatják a közönséget. A Samsung Ecobubble mosógép kivételesen jól teljesít nagyon hideg időben, így a fagyott tundra és a jegesmedve tökéletesen jó díszlet egy ilyen történethez"- magyarázta Ed Robinson, a Viral Factory kreatív igazgatója.

"Nyomasztott minket a sztori megvalósításának bonyolultsága, de hála a ragyogó Barney barnamedvének, James Rouse-nak és a Jellyfish Pictures géniuszainak, a projekt kézzelfogható és örömteli lett"- tette hozzá.









NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A tökéletes mosógépek kiválasztásának kulcsa (x)
  Téli olimpia-szponzor lesz a Samsung
  Világító dobozok: nagyszabású outdoor kampány a Samsungtól
  A Samsung vezet az európai okostelefon piacon
  Samsung: nagyratörő lendület 2013-ban
  Kartellezés: Kínában is büntették a Samsungot és az LG-t
  A gyereksportot támogatja a Samsung
  Bővült a Samsung ügynökségpalettája
  Növelte előnyét a Samsung
  Piacvezető Európában a Samsung

További hírek ebben a kategóriában

Kép: FOREO A FOREO nőnapi kampánya
2020-02-28 22:31
l Díjaztak a LUKOIL-t
2020-01-03 11:44
Hogyan duplázhatod vagy akár tri...
A Deichmann idén is ott lesz a S...
Kreatív gondolkodásra buzdító já...
Élelmiszer-pazarlás elleni akció...