Hírek
22673 hír az adatbázisban
Tízszer olcsóbb lehet az online eladás, mint a személyes
Marketinginfo.hu - 2013-01-14 14:44
Kereskedelem

A Businessweek cikkének becslése szerint tízszer olcsóbb az online értékesítés, mint a hagyományos sales tevékenység. A radikális átalakulás a technológiai, egészségügyi és a gyáripari vállalatokat egyaránt érinti.

A körkép alapján, számos vezető cég számára sokkal költséghatékonyabb a digitális eladási modell- amelyben az értékesítés számítógépen és telefonon keresztül folyik- mint a "terepen" zajló értékesítés.

Mike Moorman, a ZS Associates nemzetközi sales- és marketing tanácsadócég ügyvezető igazgatója szerint a helyzetet főként az indokolja, hogy a hagyományos sales tevékenység drága cégautókhoz van kötve, emellett számos munkaóra vész el fölöslegesen, a hosszadalmas utazások miatt. Iparági becslések szerint minden egyes ügyfél kapcsolat egy belső üzletkötővel, átlagosan 25-30 dollárt kóstálhat egy vállalat számára, szemben a terepen zajló látogatások 300 -500 dollár körüli költségével. Mindezt az értékesítő utazási kiadásai dobják meg ilyen mértékben.

A változó tendenciát csak tovább fűtötték a világválság kitörését követő nagy leépítések, valamint a nagy sebességű internet-kapcsolat és a web-alapú eszközök terjedése- idézi az írás Anneke Seley-t, a Reality Works Group értékesítési tanácsadó cég alapítóját, amely egészen tavalyig Phone Works néven működött., A vállalat névváltása tükrözte a telefon szűkülő szerepét a sales-ben az internet-tel szemben.

A trendfordulót ugyanakkor lassítja, hogy az online értékesítőknek az üzleti dolgokhoz és a technológiához. egyaránt érteniük kell, így az adott feladatra nehéz megtalálni a kellően hozzáértő személyt. Az amerikai munkaügyi statisztikai hivatal szerint, az értékesítői munkakör jelenleg a legkeresettebb pozíciók közé tartozik és 2020-ig 1,9 millió fővel gyarapszik majd a kiskereskedelmi vállalatok sales-gárdája. A tanulmány ugyanakkor nem tesz különbséget a külső és belső értékesítők között.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Add el először a személyiséged, aztán a terméket! (x)
  Értékesítési és vállalatirányítási gondok sújtják a cégeket
  Az online boltok fenyegetik a brit kiskereskedőket
  USA: minden rekordot megdöntöttek az online eladások karácsony előtt
  Hódít az e-kereskedelem az Egyesült Királyságban
  Fellendülőben a kínai e-kereskedelem
  E-kereskedelmi mélyvíz a Reklámfeszten
  Élen járnak a kutatás-fejlesztésben az online cégek

További hírek ebben a kategóriában

Szeretsz kényelmesen vásárolni? ...
Milka jégkrémeket von ki a forga...
Húskészítményeket hív vissza a f...
Kosárérték - a legszebb szám (x)