Hírek
21748 hír az adatbázisban
Új Digitális marketing stratéga a Grey/G2-nél
Marketinginfo.hu - 2013-01-09 09:54
Karrier

Damjanovich Nebojsa onlinemarketing szakember lett az új Digitális marketing stratéga a Grey/G2 digitális részlegénél.

Tóth Gábor, az Effie-díjas ügynökség ügyvezetője elmondta, hogy a Grey/G2 szeretne még nagyobb hangsúlyt fektetni a digitális projektekre és a szegmens meghatározó szereplőjévé kíván válni. Ezért az új szakember feladata a már hagyományosnak tekinthető eszközökön túl új, integrált megoldások bevezetése a magyar piacra, melyek magasabb megtérüléseket hoznak majd az ügyfeleknek.

Hevesi László, a Grey/G2 2012-ben kinevezett kreatív vezetője hozzátette: "A márkák életében mára rendkívül hangsúlyos és szofisztikált szerepet kaptak a digitális megoldások, a közösségi média illetve az egyre erősödő mobil platformok. A kreativitás és a megtérülési marketing stratégiák mindig is integráltan működtek, ezért a kreatív stratégiával és ötletekkel szorosan együttműködő digitális marketing stratégia kulcsfontosságú a hatékonyabb márkák számára."

Damjanovich Nebojsa-nak 14 éve szakterülete a nagyvállalati online marketing kommunikáció. 2012 végéig egy éven át volt az Allegroup.hu marketing vezetője, ezt megelőzően saját tanácsadó cégét vezette. Korábban médiaügynökségnél és sales projekteken dolgozott a kiadói iparágban. Több hazai nagyvállalattal és multinacionális céggel dolgozott már együtt tanácsadóként illetve trénerként.

Szakmai munkássága is jelentős: Nebojsa EFFIE zsűri tag, nevéhez fűződik az első felsőfokú online marketing képzés megalapítása Magyarországon (például Online marketing szakirányú továbbképzés, Keresőmarketing specialista képzés, CRM manager szakirányú továbbképzés az Edutus Főiskolán). Főiskolai oktatóként máig részt vállal a szakemberek képzésben, emellett szakmai konferenciák és tréningek rendszeres előadója, két szakkönyv és számtalan cikk szerzője, több szakmai könyv lektora.

"A Vateránál jól éreztem magam, amit az eredmények is bizonyítanak."- Nyilatkozott Damjanovich Nebojsa. "Azért váltottam mégis, mert a Grey/G2 ügynökségnél láttam azt a marketingkommunikációs irányt és újszerű gondolkodást, amivel teljes egészében azonosulni tudok. Nevezetesen azt, hogy a digitális stratégia erősen részt vesz az integrált kommunikációban, amit ritkán lehet tapasztalni reklámügynökségeknél. Ez új kihívás számomra, ahol a 14 éves tapasztalatomat tovább tudom kamatoztatni"





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Nagyvállalati marketing szakértőt igazolt a marketing automatizálási startup
  Damjanovich Nebojsa startupper lett
  A megoldhatatlan puzzle plakát
  Ezek lesznek a digitális marketing trendek 2014-ben
  Önállósul a G2
  A Grey/G2 lett az év ügynöksége a Golden Hammer-en
  A Grey/G2-val megy az EFOTT-ra a Rauch
  Új art director a Grey/G2 csapatában
  Új tagokkal bővült a Grey/G2 csapata
  Folytatódik a Grey/G2 workshop sorozata
  Új ügyvezető igazgató az Accenture Magyarország élén
  Új vezető a Red Lemon Media-nál
  Tovább lehet jelentkezni a globális Effie-re
  Új ügynökség a láthatáron: Magyarországon terjeszkedik a Clue PR
  Euro Effie: a Grey az év hálózatos ügynöksége
  Új szakemberrel erősített a POS Services
  Megvan az év leghatékonyabb ügynöksége

További hírek ebben a kategóriában

Thummerer Pétert választották a ...
Új vezetői kinevezések a PS-nél
Nagyvállalati marketing szakértő...
Új elnök a DUIHK élén