Hírek
23030 hír az adatbázisban
A Facebookra hajtanak a kínai cégek
Marketinginfo.hu - 2013-01-02 10:26
Digitális

Nagyobb kínai cégek, mint például a Huawei, a Lenovo és a Haier, a Facebookot preferálják, a külföldi fogyasztók megnyerésére- a közösségi oldal ugyanakkor a távol-keleti országban nem elérhető.

A Huawei telekommunikációs társaságnak, már 140 ezer rajongója van a Facebook-on világszerte, a cég úgy véli, ez a platform kedvez a márkaérték építésének- írja a warc.com. A Huawai szerint a termékértékesítés terén nagy különbség mutatkozik abban, hogy az ügyfelek cégek e, vagy magánszemélyek. A vállalat szerint, annak érdekében, hogy kapcsolatot építsen a hétköznapi emberekkel, fontos tudni, hogy azok mit szeretnek és mivel töltik idejüket.

A szintén a távközlési szektorban aktív ZTE, több országban hozott létre Facebook oldalt a brand számára. Jelenleg hivatalos oldala több mint 17 ezer "like"-kal büszkélkedhet, míg nagy-britanniai profilja pedig 15 ezerrel.

A Lenovo, számítástechnikai óriás, már közel 420 ezer like-ot kapott a Facebookon, így a cég az egyik legnépszerűbb kínai vállalat a közösségi portálon.

A Haier műszaki-cikk gyártó, már 2009-ben létrehozta profilját az oldalon és ezáltal komoly ismertséget szerzett Európa szerte, miközben ez volt az egyetlen marketingplatform, amelyen az öreg kontinens fogyasztóit megcélozta.







NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Vezető háztartásigép-márka tart a magyar piacra
  Interaktív giga-képernyő Waterloo-ban
  Megnyitotta első magyarországi márkaboltját a Lenovo
  Magyar vezérlésű nemzetközi kampány a Lenovótól
  Kínai cégek hatalmas profitra tesznek szert a futball-vb-ből
  Bővíti magyarországi termelését a Lenovo
  A Lewis PR-t választotta a Lenovo
  Nyolcmillió dollárra perli egy kínai cég Michael Jordant
  Bízik az ICT piacban a Huawei
  Bombaformában a Huawei
  Szárnyaló kínai reklámköltségek
  Mobilgyártók: keserédes hírek Kínából
  Keresésben erősít a Facebook
  Magyar egyetemistákat támogat a Huawei
  Óriási lehetőséget lát a mobilban a Facebook
  Fogékonyabbak a férfiak a Facebook hirdetésekre
  A közösségi média hálójában a legnagyobb cégek
  Márkaimádók a Facebook felhasználók

További hírek ebben a kategóriában

Miért van szükség a social media...
Növényvédelmet segítő intelligen...
Egy futár egy jó szoftverrel les...
Schneider Electric termelése a D...