A Huawei telekommunikációs társaságnak, már 140 ezer rajongója van a Facebook-on világszerte, a cég úgy véli, ez a platform kedvez a márkaérték építésének-
írja a warc.com. A Huawai szerint a termékértékesítés terén nagy különbség mutatkozik abban, hogy az ügyfelek cégek e, vagy magánszemélyek. A vállalat szerint, annak érdekében, hogy kapcsolatot építsen a hétköznapi emberekkel, fontos tudni, hogy azok mit szeretnek és mivel töltik idejüket.
A szintén a távközlési szektorban aktív ZTE, több országban hozott létre Facebook oldalt a brand számára. Jelenleg hivatalos oldala több mint 17 ezer "like"-kal büszkélkedhet, míg nagy-britanniai profilja pedig 15 ezerrel.
A Lenovo, számítástechnikai óriás, már közel 420 ezer like-ot kapott a Facebookon, így a cég az egyik legnépszerűbb kínai vállalat a közösségi portálon.
A Haier műszaki-cikk gyártó, már 2009-ben létrehozta profilját az oldalon és ezáltal komoly ismertséget szerzett Európa szerte, miközben ez volt az egyetlen marketingplatform, amelyen az öreg kontinens fogyasztóit megcélozta.