Hírek
20360 hír az adatbázisban
Új értékesítési igazgató a Borsodi Sörgyárnál
Marketinginfo.hu - 2012-12-17 15:11
Karrier

Vuleta Zsolt tölti be a Borsodi Sörgyár értékesítési igazgatói pozícióját 2013. január 3-tól-közölte a cég.

A szakember széleskörű értékesítési és vezetői tapasztalattal rendelkezik. Az elmúlt húsz év során egyre nagyobb kihívást jelentő feladatokat látott el piacvezető terméket gyártó és forgalmazó FMCG vállalatoknál, mint a Kraft, Gillette, Győri Keksz és a Bacardi-Martini. Új pozíciójában a hagyományos értékesítési csatornáért, illetve a Key Account területekért felel majd. "Nagy megtiszteltetést és felelősséget jelent számomra a Borsodi Sörgyár értékesítési igazgatójává történő kinevezés, mivel az iparág meghatározó, komoly hagyományokkal rendelkező vállalatának fontos területét vezethetem a jövőben" - nyilatkozta.

Vuleta Zsolt több mint húsz éves vezetői tapasztalattal rendelkezik, amire piacvezető nemzetközi FMCG cégeknél tett szert. 2004-től a Bacardi Martini ügyvezető igazgatói pozícióját töltötte be, de korábban dolgozott a Kraft, Gillette és Danone vállalatoknál is nemzetközi értékesítési menedzser és igazgatói pozíciókban.

"Célom a meglevő alapokra épülő következetes, a kereskedelmi partnerek számára vonzó üzleti lehetőséget biztosító értékesítési stratégia kialakítása és megvalósítása, ami elősegíti a termékkategória értékének növelését a vevőink és fogyasztóink igényeinek kielégítésén keresztül" - tette hozzá.

Vuleta Zsolt mérnöki diplomáját a Kertészeti és Élelmiszeripari (ma Corvinus) egyetemen szerezte, majd felsőfokú külkereskedelmi képesítést és 2006-ban MBA minősítést szerzett marketing és pénzügy területen a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Új marketing igazgató érkezett a Borsodihoz
  Új értékesítési igazgató a Borsodinál
  Ügyvezetőt váltott a Borsodi
  Új értékesítési és marketingigazgató a Tigáznál
  Sörbontás a Facebookon
  Idén is a Borsodi a Beach névadója
  A Borsodi a Mezőkövesd csapatának szponzora
  Közösségi napot rendezett a Borsodi Sörgyár
  Integrált kampánnyal vezeti be legújabb sörét a Borsodi
  Új, ízesített sörökkel állt elő a Borsodi
  Közúti ellenőrzések: ajándéksörrel jutalmazott a Borsodi
  Egy év alatt 865 százalékkal nőtt a ciderfogyasztás
  Helyi kezdeményezések mögé állt a Heineken
  Az arany Effie-díj után ezüst Lollipop az Aranypénteknek
  Negyven milliárd forint bevételt vár a Dreher
  Heineken: a sörözés újrafeltalálása
  A sportesemények a sörök és nassok forgalmát növelik?
  Egyre kedveltebb a dobozos, fél literes és világos sör

További hírek ebben a kategóriában

Több példakép értékű szakember k...
Vezetői változás a RAS Magyarors...
Szervezeti változások a Mediator...
Új kommunikációs szakemberek az ...