Hírek
23667 hír az adatbázisban
Prémium sminkes céget vásárol a L\'Oréal
Marketinginfo.hu - 2012-11-28 16:00
Márkák

A francia szépségipari óriás többségi részesedést vásárol az amerikai Urban Decay Cosmetics luxus kozmetikai cégben.

A L'Oréal úgy kommentálta a felvásárlást, hogy részt kíván hasítani a felső kategóriás smink-készítmények gyorsan növekvő piacán- írja a Wall Street Journal. A társaság nem hozta nyilvánosságra a pénzügyi részleteket, ám egy bennfentes személy nyilatkozata alapján 300 és 400 millió dollár közé tehető az ügylet. A francia cég a Castanea Partners magán-befektetési vállalkozástól vette meg a részesedést, a fúzió úgynevezett "closely held" konstrukcióban valósul meg, ami azt jelenti, hogy a L'Oréal többségi tulajdona mellett, csak egy korlátozott üzleti kör rendelkezik a sminkes cég részvényeivel.

Az Urban Decay Cosmetics az 1990-es években hívta fel magára a szépségipar figyelmét bizarr csomagolással és termékelnevezésekkel- így például "Perverzió" és "Kóbor kutya". A Louis Vuitton (LVMH) luxusipari óriás 2000-ben megvásárolta az Urban Decay-t, ám három évvel később megvált részvényeitől, amelyeket magán-és kockázatitőke-befektetőknek adott tovább.

A felvásárlás "Szépen ki fogja egészíteni" a L'Oréal meglévő márkapalettáját- mondta Nicolas Hieronimus, L'Oréal Luxe, a cég luxusrészlegének elnöke, amely olyan márkákat menedzsel, mint az YSL Beauté és a Ralph Laurent. Tim Warner, az Urban Decay igazgatója szerint: "a megállapodás lehetővé teszi az Urban Decay számára, hogy teljes piaci potenciálját elérje."

L'Oréal növekedésének motorja az elmúlt hónapokban a luxusrészleg volt, míg a kozmetikai tömegcikkek piacán lanyhább volt a cég aktivitása. A prémium márkák különösen a feltörekvő piacokon voltak keresettek. Hogy a vállalat fejlessze a részleget, tavaly befektetéseket hajtott végre a luxus- és "specialista" termékek kategóriájában.

A L'Oréal szerint a "specialista" termékek a luxus sminkpiac 44 százalékát teszik ki, az Egyesült Államokban. Az Urban Decay főként specialista kozmetikai kiskereskedőkön- úgy mint az Ulta és a Sephora- keresztül elérhető, mintsem a tömegcikk kiskereskedők által. A L'Oréal, mint globális vállalat lehetővé tenné, hogy az Urban Decay világszerte értékesíthesse termékeit, több csatornán keresztül.

A L'Oréal egyike a világ legnagyobb szépség, haj-és bőrápoló-vállalatainak, éves forgalma 25,95 milliárd eurót tesz ki. Tulajdonában olyan márkák állnak, mint a Maybelline New York, a Lancőme és a Clarisonic.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Átütő eredmények páratlan termékekkel (x)
  Hogyan sminkelj nyáron? (x)
  Előretör Kínában a L'Oréal
  Indonéziát vette célkeresztbe a L’Oréal
  Növeli indiai jelenlétét a L’Oréal
  A L’Oréal belép az online térbe
  A L'Oréal egyszerre globális és lokális
  Gwen Stefani a L'Oréal új arca

További hírek ebben a kategóriában

Lévai Bálint vezérigazgató, társ... A BioTechUSA növekedése
2025-04-22 10:17
A Zwack növelte árbevételét
Milyen anyagból készülnek leggya...
Tovább erősítette nemzetközi poz...
Ilyen egy népszerű óramárka (x)