Hírek
23679 hír az adatbázisban
Kínai kisvárosokra céloz az Estée Lauder
Marketinginfo.hu - 2012-11-06 12:16
Kereskedelem

A szépségipari csoport több mint 100 kínai városban kívánja kiterjeszteni disztribúcióját. A szándék mögött részben a vidék lakosságánál tapasztalható, kozmetikai cikkek iránti keresletnövekedés áll.

Jelenleg a távol-keleti ország adja az Estée Lauder harmadik legnagyobb piacát. Az elmúlt negyed évben az immár 64 helyi városban működő leányvállalat forgalma 32 százalékkal nőtt - írja a WARC honlapja.

"Meggyőződésünk, hogy legalább 100-120 város van, ami kész a disztribúciónk befogadására. A tervünk az, hogy a legnagyobb települések után most az egy kategóriával kisebbeket hódítjuk meg" - mondta el Fabrizio Freda, a cég vezérigazgatója.

Az új irányvonal mögötti legfőbb indok - a vidéki keresletnövekedés mellett - a Sanghajhoz, Kantonhoz és Pekinghez hasonló nagyvárosokban tapasztalható lassuló gazdasági növekedés, az érettebb fogyasztói magatartás és az élesebb verseny. A cég 78 új üzletet nyitott Kínában az elmúlt három hónapban, ezek oroszlánrésze már kisebb városokban működik. A területi terjeszkedés mellett a termékfronton is erősít a cég, a közeljövőben kerül a polcokra az Osiao termékcsalád, amely már az ázsiai közönség ízléséhez van igazítva. A helyi digitális térben is aktív a vállalat, főleg mert így ott is találhatnak maguknak fogyasztót, ahova a disztribúciós háló még nem ér el.

"Ma, a kínai online megrendeléseink 70 százaléka olyan városokból jön, ahol fizikailag nem vagyunk jelen. Azt is könnyen kikövetkeztethetjük, hogy a kereslet mely régiókban van meg, és hova érdemes benyomulnunk" - fejtette ki a szakember.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Átütő eredmények páratlan termékekkel (x)
  A koreai weben támad az Estee Lauder
  Nagyot nőt az e-térben az Estée Lauder
  Afrikába tör be az Estée Lauder
  Kínában tör előre az Estée Lauder
  Új ügyvezető igazgató az AVON-nál
  Előretör Kínában a L'Oréal
  Kína lehet a luxusszektor fő bázisa
  Változik a kínai luxuspiac
  Kínában is kapható lesz a Ford luxusmárkája
  Feltörekvőben a kínai luxusmárkák
  Nyugati luxusmárkákat ajándékoznak legszívesebben a kínai gazdagok
  Egyre több szó esik márkákról Kínában

További hírek ebben a kategóriában

10 éves a magyar Pepco
A Lidl Magyarország a hazai borá...
Hogyan választunk termékeket a b...
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR ...