Hírek
22762 hír az adatbázisban
Fesztiválozott a Volksbank
Marketinginfo.hu - 2012-10-26 07:47
DM

A Volksbank őszi fesztiválokon folytatott promóciójának célja termékeinek és szolgáltásainak szélesebb körben való megismertetése volt. Kiemelt fókusz került az új, "Talon" néven futó számla termékre.

Megkeresésünkre Barótai Gabriella, a cég marketingkoordinátora elmondta, hogy a célcsoportot relatív tágan határozták meg, a "lakossági ügyfelek" kategóriába 19 éves kortól felfelé szinte mindenki belefért. Az aktív jelenlét egy hostess pulttal, és az azt körülvevő brandingelt sátorral, rollupokkal és molinókkal valósult meg.

A nagykanizsai Dödölle Fesztiválra és a Dunakeszi Fesztre való kitelepülést a Wonderduck ügynökség biztosította a cégnek. A promóció magva egy iPad kvíz volt, amely természetesen a bank szolgáltatásairól szólt. A két fesztiválon összesen 1072 ember sikerült bevonni a játékba. A látogatók a kvíz kitöltéséért azonnali ajándékot kaptak - írja a vállalat közleménye.

Korábban a Volksbank már folyamodott hasonló eszközökhöz, a 2013-as évre tervezett arculatváltási kampány során pedig Barótai szerint kiemelt szerep juthat ennek a csatornának.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A 6 legfontosabb tény, amit a számlafaktorálásról tudni kell (x)
  Több egyérintéses fizetés a fesztiválokon
  A sör- és üdítőmárkák a legnagyobb fesztiválszponzorok
  Kampány: A világ legjobb buszmegállója
  Új vezérigazgató a K&H Biztosítónál
  A Sparkasse és a Volksbank a legmegnyerőbb német bankok
  50 millió forintra bírságolta a Volksbankot a PSZÁF

További hírek ebben a kategóriában

Hogyan hódítsunk meg egy pasit? ...
Hogyan használj fehérítőt, hogy ...
Japánban a Coca Cola otthoni tes...
Mit ajándékozzunk férfiaknak?




Értékesítő
A Műhelysor Kft. építőanyag kereskedelemmel foglalkozó cég értékesítő kollé...