Megkeresésünkre Barótai Gabriella, a cég marketingkoordinátora elmondta, hogy a célcsoportot relatív tágan határozták meg, a "lakossági ügyfelek" kategóriába 19 éves kortól felfelé szinte mindenki belefért. Az aktív jelenlét egy hostess pulttal, és az azt körülvevő brandingelt sátorral, rollupokkal és molinókkal valósult meg.
A nagykanizsai Dödölle Fesztiválra és a Dunakeszi Fesztre való kitelepülést a Wonderduck ügynökség biztosította a cégnek. A promóció magva egy iPad kvíz volt, amely természetesen a bank szolgáltatásairól szólt. A két fesztiválon összesen 1072 ember sikerült bevonni a játékba. A látogatók a kvíz kitöltéséért azonnali ajándékot kaptak - írja a vállalat közleménye.
Korábban a Volksbank már folyamodott hasonló eszközökhöz, a 2013-as évre tervezett arculatváltási kampány során pedig Barótai szerint kiemelt szerep juthat ennek a csatornának.