Az óriáscég a The Next Level címen mutatta be legújabb Xbox alkalmazását, amellyel nyíltan megcélozta a videojátékozó rétegeket. A BrightLine vállalat által készített applikáció személyes szépségápoló központként működik, emellett termékinformációkkal és oktatóvideókkal is bőségesen el van látva, továbbá egy online magazin is részét képezi az alkalmazásnak. Az applikáció személyre szabható, eseménynaptárral, bevásárlólistával és időjáráshoz igazodó öltözködési tanácsokkal is rendelkezik, valamint felületet kapott rajta a cég hűségprogramja - közölte az
Advertising Age.
"A L'Oréal Next Levelje jól tükrözi a konzolban rejlő lehetőségeket, amihez csak a megfelelő reklámfilozófiát kell megtalálni. Minél több hasonló márkával dolgozunk, annál inkább kiléphetünk a játék paradigmából a szórakoztatás és a divat egyéb irányaiba" - nyilatkozta Ross Honey, az Xbox Live szórakoztatóipari és hirdetési menedzsere. A The Next Level a konzol történetének első női alkalmazása, miközben a világ 20 millió Xbox felhasználójának 40 százaléka a szebbik nem képviselője.