Hírek
23639 hír az adatbázisban
Xboxon a L’Oréal
Marketinginfo.hu - 2012-10-04 11:05
Digitális

A szépségipari vállalat váratlan helyen igyekszik magára vonni női célközönsége figyelmét: videójáték konzolon.

Az óriáscég a The Next Level címen mutatta be legújabb Xbox alkalmazását, amellyel nyíltan megcélozta a videojátékozó rétegeket. A BrightLine vállalat által készített applikáció személyes szépségápoló központként működik, emellett termékinformációkkal és oktatóvideókkal is bőségesen el van látva, továbbá egy online magazin is részét képezi az alkalmazásnak. Az applikáció személyre szabható, eseménynaptárral, bevásárlólistával és időjáráshoz igazodó öltözködési tanácsokkal is rendelkezik, valamint felületet kapott rajta a cég hűségprogramja - közölte az Advertising Age.

"A L'Oréal Next Levelje jól tükrözi a konzolban rejlő lehetőségeket, amihez csak a megfelelő reklámfilozófiát kell megtalálni. Minél több hasonló márkával dolgozunk, annál inkább kiléphetünk a játék paradigmából a szórakoztatás és a divat egyéb irányaiba" - nyilatkozta Ross Honey, az Xbox Live szórakoztatóipari és hirdetési menedzsere. A The Next Level a konzol történetének első női alkalmazása, miközben a világ 20 millió Xbox felhasználójának 40 százaléka a szebbik nem képviselője.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Miért érdemes előrendelni egy új generációs konzolt? (x)
  Átütő eredmények páratlan termékekkel (x)
  Novemberben újra XBOX ONE PlayIT Show lesz Budapesten
  Bevásárol a L'Oréal
  Átadta díjait a L’Oréal és az UNESCO
  Tudósnőket támogat a L’Oréal
  A L’Oréal belép az online térbe
  A L'Oréal egyszerre globális és lokális
  Együttműködne a L'Oréal és az eBay

További hírek ebben a kategóriában

Érdemes második processzorral bő...
Otthoni fali töltő: útmutató az ...
Miért érdemes előrendelni egy új...
Miért érdemes SEO szakértőre köl...