Hírek
23556 hír az adatbázisban
Golden Dove: íme, a nyertesek
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2012-09-21 11:27
DM

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) 4 év után ismét kiosztotta a Golden Dove díjakat, a hazai direktkommunikációs szakma legrangosabb elismerését.

A korábbi 6 kategória mellett két különdíj is kihirdetésre került: a szövetség Mobilmarketing tagozatának Best Mobile Solution különdíja, illetve a Magyar Posta Direct Mail különdíja. A szakmai zsűri idén 5 főre bővült: Liptay Gabriella, Geszti Péter, Havasi Raymond mellett Simon Krisztián és Vámos-Hegyi Attila is bírálták a beérkezett pályázatokat.

Az eseményről készült fotósorozat megtekintéséhez kattintson valamelyik képre!


A csütörtöki díjátadó estét az Akvárium Klubban Kőszegi András, a BrandTrend vezetője nyitotta meg a Call Center hang szépségverseny győztesének kihirdetésével. Az elismerésben Meier Lídia, a Magyar Telekom munkatársa részesült. Vámos-Hegyi Attila, a DIMSZ elnöke nyitóbeszédében elmondta, hogy jövőre is megrendezésre kerül ez a különleges verseny, ami izgalmasabbá teszi a Call Centerek életét.

Geszti Péter pár szóban leírta a zsűri munkáját. Szerinte az idei Golden Dove-ra kevés pályázat érkezett, így a verseny hangulata romlott. Ennek ellenére elmondta: "azok, akik kritizálják a kampányokat, sokszor nem is tudják, hogy mi állt a háttérben, milyen anyagi körülményekkel kellett szembenéznie az ügynökségeknek".

A Golden Dove 2012 győztesei

A legkreatívabb kampány:
Draft FCB, Chevrolet Central and Eastern Europe Kft. "Amerikai Álom" kampány

A leghatékonyabb kampány:
Lowe GGK, MOL Nyrt. "használtsütőolaj-gyűjtő" kampány

A leginnovatívabb kampány:
Draft FCB, Chevrolet Central and Eastern Europe Kft. Lájkgyűjtő kampány

Best Mobile Solution különdíj:
HD open!, Polgálmesteri Hivatal Szentendre

Direct Mail különdíj:
Café Communications, Porsche Hungaria Kereskedelmi Kft. - Skoda

A Golden Dove győztesei automatikusan bekerülnek a következő DMA International ECHO Awards második fordulójába. A Nemzetközi Direkt Marketing Szövetség az ECHO Díjat 1930 óta osztja ki minden év legjobb direkt marketing kampányának.

A Golden Dove versenyt első alkalommal 2005-ben szervezték meg a szövetség 10 éves fennállásának évfordulójára, célja pedig az volt, hogy sikeres hazai és nemzetközi direkt marketing kampányokat mutasson be, és díjazza a legjobb alkotásokat. Az idei Golden Dove verseny kizárólag hazai kampányokra fókuszált.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Kihirdették a Golden Dove győzteseit
  Nemzetközi szereplés a Golden Dove verseny egyik indulójának
  ECHO döntős lett a Draftfcb kampánya
  Minden negyedik reklám emailt megnyitunk
  Ismét nemzetközi verseny lesz a Golden Dove
  Golden Dove: újabb különdíj és meghosszabbított nevezési határidő
  Postagalambokkal üzentek a hazai reklámügynökségek
  Golden Dove ismét

További hírek ebben a kategóriában

Megtakarítani sosem késő - Így z...
Így tehetsz szert kedvező áron s...
Tippek Törökországba utazóknak: ...
Az Euronics online kérdőív eredm...