A korábbi 6 kategória mellett két különdíj is kihirdetésre került: a szövetség Mobilmarketing tagozatának Best Mobile Solution különdíja, illetve a Magyar Posta Direct Mail különdíja. A szakmai zsűri idén 5 főre bővült:
Liptay Gabriella, Geszti Péter, Havasi Raymond mellett
Simon Krisztián és
Vámos-Hegyi Attila is bírálták a beérkezett pályázatokat.
Az eseményről készült fotósorozat megtekintéséhez kattintson valamelyik képre!
A csütörtöki díjátadó estét az Akvárium Klubban
Kőszegi András, a BrandTrend vezetője nyitotta meg a Call Center hang szépségverseny győztesének kihirdetésével. Az elismerésben Meier Lídia, a Magyar Telekom munkatársa részesült. Vámos-Hegyi Attila, a DIMSZ elnöke nyitóbeszédében elmondta, hogy jövőre is megrendezésre kerül ez a különleges verseny, ami izgalmasabbá teszi a Call Centerek életét.
Geszti Péter pár szóban leírta a zsűri munkáját. Szerinte az idei Golden Dove-ra kevés pályázat érkezett, így a verseny hangulata romlott. Ennek ellenére elmondta: "azok, akik kritizálják a kampányokat, sokszor nem is tudják, hogy mi állt a háttérben, milyen anyagi körülményekkel kellett szembenéznie az ügynökségeknek".
A Golden Dove 2012 győztesei
A legkreatívabb kampány:
Draft FCB, Chevrolet Central and Eastern Europe Kft. "Amerikai Álom" kampány
A leghatékonyabb kampány:
Lowe GGK, MOL Nyrt. "használtsütőolaj-gyűjtő" kampány
A leginnovatívabb kampány:
Draft FCB, Chevrolet Central and Eastern Europe Kft. Lájkgyűjtő kampány
Best Mobile Solution különdíj:
HD open!, Polgálmesteri Hivatal Szentendre
Direct Mail különdíj:
Café Communications, Porsche Hungaria Kereskedelmi Kft. - Skoda
A Golden Dove győztesei automatikusan bekerülnek a következő DMA International ECHO Awards második fordulójába. A Nemzetközi Direkt Marketing Szövetség az ECHO Díjat 1930 óta osztja ki minden év legjobb direkt marketing kampányának.
A Golden Dove versenyt első alkalommal 2005-ben szervezték meg a szövetség 10 éves fennállásának évfordulójára, célja pedig az volt, hogy sikeres hazai és nemzetközi direkt marketing kampányokat mutasson be, és díjazza a legjobb alkotásokat. Az idei Golden Dove verseny kizárólag hazai kampányokra fókuszált.