A 2011 január 1. és a 2012 június 30. közötti időszakban megvalósult, direkt kommunikációt alkalmazó kampányokat FMCG, autóipari, pénzügyi és nonprofit szektor, telekom/IT/közmű, valamint életmód és kultúra kategóriákban lehet nevezni. A Best Mobile Solution mellett egy újabb különdíjat is létrehoztak a szervezők, a Magyar Posta a legjobb Direct Mail megoldást díjazza. A győztesek a hagyományos díj helyett Takács Mari akril technikával készült képeit kapják, amelyek témájukban az egyes kategóriákhoz illeszkednek - derül ki a szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményből.
A nevezéseket és a pályázatokat szeptember 11-én éjfélig a
www.goldendove.hu oldalon lehet elküldeni, a verseny díjátadóját szeptember 20-án a ReklámFeszten belül bonyolítják le. A díjátadó este 7-kor kezdődik, amelyen elsőként a Call-center hangszépségverseny nyertesét, majd a Golden Dove kategória győzteseit hirdetik ki. A díjátadót követően Tóth Vera a Stúdió 68 jóvoltából félórás koncertet ad zongorakísérettel.
Az idei verseny szakmai partnerei a Café Connection, a Feibra, a Crane és a Hírek Média.