Az egymillió forintos támogatásból tíz gyermek arcára varázsoltak mosolyt.
A Tchibo és a Csodalámpa Alapítvány együttműködésének köszönhetően a vállalat által nyújtott egymillió forintos támogatás és a több hónapon át tartó fogyasztói aktivitás során befolyt összeg tíz gyerek kívánságának teljesítését tette lehetővé. A Tchibo felajánlása a "Váltsa valóra álmát kedvenc kávéjával!" elnevezésű fogyasztói promóciója során összegyűlt összeggel egészült ki. A promóció alatt a Tchibo Family kávé vásárlói a kávék csomagolásán található vonalkód visszaküldésével növelhették a Csodalámpa Alapítványnak juttatott összeget. Minden visszaküldött két vonalkód után ugyanis a vállalat további 10 forinttal támogatta a szervezetet, így összesen 300.000 forint folyt be. A megvalósított kívánságok között szerepelt kerti játszótér, X BOX360 Kinect játékgép, hordozható DVD-lejátszó, laptop, sőt még elektromos gitár is derül ki a vállalat sajtóközleményéből.
"Jó volt látni, hogy a gyermekek mennyire örültek a meglepetéseknek. Külön öröm volt számunkra az is, hogy vásárlóinkat is bevonhattuk a jótékonyságba, hiszen a "cause related marketingnek" a kategórián belül még nincs nagy hagyománya" - mondta Szijjártó Ágnes, a Tchibo vállalati kommunikáció és felelősségvállalás menedzsere.