Hírek
23030 hír az adatbázisban
Közös akcióban a Tchibo és a Csodalámpa
Marketinginfo.hu - 2012-08-29 11:10
CSR

Az egymillió forintos támogatásból tíz gyermek arcára varázsoltak mosolyt.

A Tchibo és a Csodalámpa Alapítvány együttműködésének köszönhetően a vállalat által nyújtott egymillió forintos támogatás és a több hónapon át tartó fogyasztói aktivitás során befolyt összeg tíz gyerek kívánságának teljesítését tette lehetővé. A Tchibo felajánlása a "Váltsa valóra álmát kedvenc kávéjával!" elnevezésű fogyasztói promóciója során összegyűlt összeggel egészült ki. A promóció alatt a Tchibo Family kávé vásárlói a kávék csomagolásán található vonalkód visszaküldésével növelhették a Csodalámpa Alapítványnak juttatott összeget. Minden visszaküldött két vonalkód után ugyanis a vállalat további 10 forinttal támogatta a szervezetet, így összesen 300.000 forint folyt be. A megvalósított kívánságok között szerepelt kerti játszótér, X BOX360 Kinect játékgép, hordozható DVD-lejátszó, laptop, sőt még elektromos gitár is derül ki a vállalat sajtóközleményéből.

"Jó volt látni, hogy a gyermekek mennyire örültek a meglepetéseknek. Külön öröm volt számunkra az is, hogy vásárlóinkat is bevonhattuk a jótékonyságba, hiszen a "cause related marketingnek" a kategórián belül még nincs nagy hagyománya" - mondta Szijjártó Ágnes, a Tchibo vállalati kommunikáció és felelősségvállalás menedzsere.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Az infralámpa sokoldalú felhasználása (x)
  A Tchibo Family idén is megtölti az osztályperselyeket
  Játékáradat a Kecskeméti Gyermekfalunak
  Ajándékozásra invitál az Invitel
  Online partnerprogramot idított a Tchibo
  Zöld sofőrprogramot indított a Tchibo
  Fenntartható kávékapszulák
  A Neo lett a Tchibo digitális ügynöksége
  Webáruházat nyitott a Tchibo
  A Tchibo a Csodalámpa Alapítványon keresztül segít
  Közösségi média partnert választott a Tchibo
  Irodalmi kávézást támogat a Tchibo
  Új marketingigazgató a Tchibo-nál

További hírek ebben a kategóriában

Vásárlóival közösen támogatott r...
Új IKEA családi kampány
Mi legyen a Valentin-napkor kele...
A Szerencsejáték Zrt. támogatja ...