Hírek
23556 hír az adatbázisban
Hisz a BMW a direkt marketingben
Marketinginfo.hu - 2012-08-28 07:49
Kereskedelem

Az autógyártó hazai leányvállalata sikeres félévet tudhat a háta mögött, idei harmadik nagyobb kampánya új modelljét, a 6-os Gran Coupét hirdeti, az őszi reklámhadjárat pedig a márka imázsát finomítja.

Jó féléven van túl a BMW Magyarország, amely az idei első félévben 37 százalékos növekedésre volt képes 2011 első hat hónapjához mérve. A siker legfőbb okai Jávor Dániel, a vállalat szóvivője szerint az év eleji marketing kampányok voltak, amelyek egyrészt az xDrive-ot, a márka összkerékhajtású technológiáját (TV, óriásplakát, online), másrészt pedig az megújult 3-as modellt mutatták be (TV, óriásplakát, online, írott sajtó).

A márka egyik legújabb típusa, a BMW 6-os Gran Coupé európai, így magyarországi piaci bevezetése idén június 1-jén startolt. A regionális sajtóbemutatóra hazánkban került sor. Utóbbi célközönsége a 40 év körüli, magas keresetű férfiak szegmense, amelynek autóválasztásakor a különlegesség, a dizájn és a modern technika a döntő tényezők. A modell a kupék és a négyajtós szedánok sajátosságait ötvözi.

"A modell érdekessége, hogy terveztünk egy rendhagyó DM-kampányt kifejezetten a BMW 6-os Gran Coupé-ra, azonban úgy gondoltuk ... inkább személyesen szeretnénk megmutatni a modellt legkiemeltebb ügyfeleink számára. Ezért stílszerűen egy már elkészült, de még meg nem nyílt belvárosi ötcsillagos szálloda fényudvarába helyeztük el a még hivatalosan bemutatásra váró modellt. Az esemény célcsoportja azok az ügyfelek voltak, akik a BMW modellskáláján belül is a legmagasabb motorizáltságú és felszereltségű típusokat választották a múltban és jellemzően több ilyen járművel is rendelkeznek (760i és 760Li, 650Ci, ActiveHybrid és M modellek). A zártkörű előbemutató sikerén felbuzdulva további rendezvényeinken is megmutattuk az autót" - nyilatkozta Gerencsér András, a BMW Magyarország CRM vezetője.

"A modern direkt-kommunikáció célja egy személyes beszélgetés létrehozása és folyamatos fenntartása a márka és az egyéni ügyfél között. A prémium autókereskedelemben ennek kiemelt szerep jut, hiszen az értékesítő mellett, aki mint egy személyes "concierge" kíséri végig ügyfeleinket a BMW kiválasztásának és birtoklásának élménye során, maga az importőr is közvetlen kapcsolatot ápol mind a 65.000 magyarországi BMW vezetővel. Aki ránk bízza érdeklődési körére, hobbijaira vonatkozó adatait, annak a megfelelő rendezvényeket és érintkezési pontokat tudjuk létrehozni, amelyekről DM-eszközökkel értesítjük őt, legyen az egy kis csoportban megtartott vitorlásoktatás, egy nemzetközi szintű golfkupa vagy egy izgalmas élményautózás a BMW M GmbH legújabb modelljeivel egy európai versenypályán" - tette hozzá a szakember.

Ősszel országos imázskampány indul, középpontban a vezetés élményéhez kapcsolódó innovációval. Ennek kapcsán hirdeti majd a cég négy új modelljét is, az új háromajtós 1-est és 3-as Touringot, illetve a megújult X1 és 7-es BMW-ket.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Továbbra is rekordokat döntöget a BMW
  Indiára céloznak a prémium autómárkák
  A márkaidentitás húzta a luxusautó-eladásokat
  BMW remények Indiában
  Direct maillel kampányol a BMW
  A BMW és a Toyota szorosabbra fűzi együttműködését
  BMW-Puma együttműködés indul
  Magyar a BMW motoros üzletágában a régiós marketingvezető
  Jön az elektromos és hibrid BMW
  Zenei tehetségkutatót támogat a BMW

További hírek ebben a kategóriában

Az online vásárlás számos gazdas...
Termékcímke webáruházak számára:...
Így költsd el a pénzed, ha marad...
Tovább növelte eladásait a cseh ...