Hírek
22762 hír az adatbázisban
Direct maillel kampányol a BMW
Marketinginfo.hu - 2012-08-23 12:57
DM

Az autógyár észak-amerikai leányvállalata a direct mailt is beveti első négyajtós kupéja, a 6 Gran Coupe népszerűsítése során, a célközönség ugyanis előnyben részesíti a nyomtatott anyagokat a digitálisakkal szemben

A nyomtatvány igényes képekkel mutatja be a 6 Gran Coupét - írja a Luxury Daily. A dizájn szervesen illeszkedik a BMW "Beauty. Revealed" kampányába, amely a televízió képernyőjén és a digitális csatornákon is hirdeti az új modellt. "A levél mögött az volt a stratégia, hogy méltó módon mutathassuk be a 6 Gran Coupét. Két fő cél is lebegett a szemünk előtt. Az egyik a modell ismertségének növelése, a másik az eladások közvetlen növelése volt. A fogyasztókat egy, a modellt alaposan bemutató weboldalra irányítjuk, amely már reményeink szerint szájhagyomány útján is ismertebbé fog válni" - nyilatkozta Silvia Villaverde, a BMW North America vevőkapcsolati igazgatója.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Rekordot döntött a Rolls-Royce
  A BMW felkészül a váratlan eseményekre
  BMW remények Indiában
  Hisz a BMW a direkt marketingben
  A BMW és a Toyota szorosabbra fűzi együttműködését
  BMW-Puma együttműködés indul
  Magyar a BMW motoros üzletágában a régiós marketingvezető

További hírek ebben a kategóriában

Hogyan hódítsunk meg egy pasit? ...
Hogyan használj fehérítőt, hogy ...
Japánban a Coca Cola otthoni tes...
Mit ajándékozzunk férfiaknak?




Értékesítő
A Műhelysor Kft. építőanyag kereskedelemmel foglalkozó cég értékesítő kollé...