Hírek
22762 hír az adatbázisban
Ismét megversenyeztetik az eladáshelyi reklámokat
Marketinginfo.hu - 2012-08-16 13:25
DM

Idén harmadik alkalommal kerül meghirdetésre Magyarországon a POPAI Awards POP verseny, az eladáshelyi eszközök, installációk, displayek seregszemléje.

A versenybe benevezhet minden Magyarországon bejegyzett székhellyel rendelkező POP eszköz tervező, gyártó, kivitelező, ügynökség, szolgáltató - közli a szerkesztőségünkhöz eljuttatott kommüniké.

A megmérettetés célja a kiemelkedő munkák díjazása mellett a szakma ismertségének és elismertségének növelése. Öt kategóriában lehet nevezni: FMCG tartós, FMCG nem tartós, Non-FMCG tartós, Non-FMCG nem tartós, valamint kis méretű (50x50x50cm vagy annál kisebb). A zsűrit közel 300 fő alkotja, akik a márkagyártók és kereskedelmi vállalatok vezetői közül kerülnek ki.

A zsűrizésre és a pályaművek kiállítására a 3 napos Business Days konferencián, Tapolcán kerül sor szeptember 26-28 között, a Hotel Pelion különtermében. A győztesek továbbjutnak a POPAI Global Awards nemzetközi megmérettetésére.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Interaktív display az influenza elleni oltásért
  Összecsapnak az eladáshelyi reklámok
  Jobban is lehetne használni a kültéri reklámokat
  A tévénél is hatékonyabb az instore reklám
  Miért nem nézünk reklámokat a tévében?
  Díjazták a kültéri reklámokat

További hírek ebben a kategóriában

Hogyan hódítsunk meg egy pasit? ...
Hogyan használj fehérítőt, hogy ...
Japánban a Coca Cola otthoni tes...
Mit ajándékozzunk férfiaknak?




Értékesítő
A Műhelysor Kft. építőanyag kereskedelemmel foglalkozó cég értékesítő kollé...