Hírek
20219 hír az adatbázisban
A Jaguarnak köszönhető a Tata jó negyedéve
Marketinginfo.hu - 2012-08-13 11:21
Kereskedelem

Az indiai Tata Motors idei második negyedéves nyeresége 405 millió dollárt tett ki, amiben nagy szerepe volt az egy év alatt 34 százalékos eladásnövekedést elérő Jaguar Land Rover (JLR) autógyártó termékeinek.

Az áprilistól júniusig tartó periódusban a Tata Motors nyeresége 12 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbi eredményt, pedig 1,9 milliárd dolláros nettó bevétele közel 9 százalékos éves visszaesést jelentett. A bevételek 40 százaléka a JLR-nek volt köszönhető. A brit leányvállalat jó teljesítménye ellensúlyozta a gyenge indiai eredményeket, ahol a személyautó eladások 10 százalékkal estek vissza. A Tata indiai nyeresége 37,3 millió dollárra, azaz a tavalyi összegnek közel felére esett vissza. Ehhez képest a JLR globális eladásai 34,4 százalékkal emelkedtek, elsősorban a kínai és orosz piacon tapasztalható keresletnövekedésnek köszönhetően - adta hírül az M&M Global.

A Tata által 2008-ban felvásárolt JLR júniusban tette meg az első lépést egy saját összeszerelő-üzem létrehozása felé a szintén bővülő piacnak számító Brazíliában.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Tata Motors profitja a vártnál kisebb lett
  Jól megy az LG-nek
  Betiltották a Jaguar új reklámfilmjeit
  Csökkent a Ford nyeresége
  A Közel-Keleten épít gyárat a Jaguar Land Rover
  A gazdagoktól a tömegek felé fordul a Jaguar
  Extrém körülmények között tesztel a Jaguar
  Meglepően olcsó autót dob piacra a Jaguar
  Drágább lesz a világ legolcsóbb autója
  Tájképek és nyugalom- a Land Rover új reklámjában
  Jaguar Land Rover: 32 százalékkal nőttek az eladások idén
  Megjelent az Indiai cégek idei rangsora

További hírek ebben a kategóriában

Fagyasztott spenótot hívott viss...
Ezért rendel a magyar Kínából
Még könnyebbé válik a digitális ...
Növelte forgalmát az eMag