Több ügynökséggel működik együtt a Magyar Turizmus Zrt.
Marketinginfo.hu - 2012-08-03 09:30 PR
A HG360, az Eurolex Consulting és az Aera együttműködése nyert a Magyar Turizmus Zrt. kreatív és pr-tenderén.
A HG360 az Eurolex pr-ügynökséggel és az Aera desztináció-marketing ügynökséggel karöltve nyerte el a Magyar Turizmus Zrt. külföldi és belföldi kommunikációjához kapcsolódó reklámügynökségi és online szolgáltatások elvégzésére kiírt, 24 hónapra szóló megbízását. A megbízás tartalmazza a belföldi és külföldi kampányokhoz kapcsolódó kreatív marketingkommunikációs stratégiák kidolgozását, kivitelezését, valamint a turisztikai termékek márkakommunikációjának megtervezését - derül ki az ügynökség közleményéből.
A feladatok magukban foglalják az átfogó pr stratégia kidolgozásától a kreatív anyagok gyártásán és produkciós munkák kivitelezésén át a pr filmek, fotó- és videó dokumentációk készítését épp úgy, mint a szöveg- és beszédírást, a sajtórendezvények szervezését és az egyéb ügynökségi szolgáltatásokat.