Hírek
22767 hír az adatbázisban
Világító korsóval kampányol a Dreher
Marketinginfo.hu - 2012-07-24 13:08
Design

A nagyszerű alkotásoknak járó különleges megvilágítás elvére épül a hazai sörmárka készülő kampánya, amely egy imázsfilmet is magába foglal. A teljes körű ügynökségi munkát a Human Telex vezényli le.

Az új kampány kiegészíti a tavaly óta futó, minőséget hangsúlyozó "többféle komló, több íz" vonalat. A cél a minőség innovatív vizuális támogatása volt. "Az elismerésre méltó tárgyak mindig díszkivilágítást kapnak, gondolhatunk építészeti, művészeti alkotásokra, de akár egy nemes hangszerre, például egy Stradivari hegedűre vagy akár egy különleges gépkocsira is. Ez az alapötlet vezetett oda, hogy világítsuk meg a Dreher sört is, amelyhez sikerült egy kifejezetten korsókra fejlesztett, a vendéglátóhelyek számára könnyen használható LED eszközt bevetni" - mondta Udvarev-Tóth Rita, a Human Telex Reklámügynökség senior ügyfélkapcsolati menedzsere .

A kampány júliustól szeptember végéig fut. A hozzá készült televíziós szpot a nagyszerű alkotás - különleges megvilágítás vonalon halad, az emblematikusan kivilágított Lánchidat és egy kirakatban fénylő veterán autót használva metaforaként. A vezető szövegíró Molnár Andrea, a művészeti vezető Hurton Tamás, a rendező Szász Attila, az operatőr Nagy András volt. A filmet a Picture Base kivitelezte - írja a vállalat sajtóközleménye.

Az aktivitást júniusban egy szponzorációs reklámfilm előzte meg, hamarosan pedig egy Facebook játék is napvilágra kerül. Az eladáshelyi reklámanyagok sem maradtak ki a repertoárból, mind a sörözők, mind a kiskereskedések el lesznek látva POS eszközökkel, és persze az új világító korsókkal. "Ez a kezdeményezés nem csupán a hazai söriparban egyedülálló, hiszen információink szerint még külföldön is csak más formában és nem vendéglátós fogyasztási alkalmakkor próbálták a technológiát. Különleges élményt nyújt a fogyasztók kezében a korsó este, ahogy már az utcáról látják az emberek a fényforrások mozgását a sörözőkben" - emelte ki Fertetics Mandy, a Dreher Sörgyárak Zrt. vállalati kapcsolatok vezetője.

A korsók 0,568 literes mérete a fogyasztási mennyiség emelését szolgálja. A vállalat statisztikái szerint ugyanis a márka célcsoportja továbbra is ugyanannyit jár sörözőbe, de egy-egy alkalommal kevesebbet vásárolnak. "Ez a trend azonban reményeink szerint megfordítható. Az innovációval a Dreher választására szeretnénk ösztönözni azokat a fogyasztókat is, akik egyébként alacsonyabb kategóriás sört isznak, de különleges alkalmakkor - ünnepeken, barátok társaságában - szívesen váltanak felfelé"- tette hozzá Udvarev-Tóth Rita.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Tájképpé válik a japán söröskorsó
  Közel négyezren voltak a DreherFeszten
  Helyi kisvállalkozók támogatását tűzte ki célul a Dreher
  Karácsonyi csomagolásban jelenik meg a Stella Artois
  Az arany Effie-díj után ezüst Lollipop az Aranypénteknek
  Negyven milliárd forint bevételt vár a Dreher
  Formabontó ambient kampány „feltörhetetlen” zárnak
  Felelős alkoholfogyasztásra nevel a Dreher
  Focis sört vezet be a Dreher
  Jól sikerült a Dreher Aranypéntek promóciója
  Főszponzorként Szigetel a Dreher
  Új imázskampányt indított a Dreher
  Véget ért a Dreher önismereti játéka

További hírek ebben a kategóriában

Hogyan lesz tökéletes az esküvői...
Bársonyosan elegáns - A tojáshéj...
Mindössze valamennyi fonal és né...
50 négyzetméternyi design (x)




Értékesítő
A Műhelysor Kft. építőanyag kereskedelemmel foglalkozó cég értékesítő kollé...