Hírek
23541 hír az adatbázisban
A Marks & Spencer felfuttatná szépségipari részlegét
Marketinginfo.hu - 2012-07-16 12:25
Márkák

Az angol bolthálózat luxuspiacra pozicionált bőrápolók és kozmetikai szerek széles skálájával erősíti stratégiáját.

Az "Only at Your M&S" jelige alatt európai, amerikai és ausztrál bőrápoló és kozmetikai márkák lettek összegyűjtve. A görög Apivitát és az amerikai Pur Minerals-ot magába foglaló termékcsoport első körben három londoni üzletben, illetve online lesz kapható. A hálózat többi részére akkor terjesztik ki árusításukat, ha az említett csatornákon sikeresnek bizonyulnak - írja a Marketing Week.

A termékcsaládot egy online eszközzel is megtámogatja a vállalat. A fogyasztók feltölthetik fényképüket és kipróbálhatják a kozmetikumokat virtuálisan a cég honlapján, ahol emellett egy M&S TV is futni fog, amely szépségápolási tanácsokkal fogja ellátni az oldalra látogatókat.

Az M&S saját termékeit is újracsomagolta és újramárkázta, amelyek már az Autograph név alatt kerülnek forgalomba. Marc Bolland vezérigazgató az év elején már beszélt a márka kozmetikai piacra vonatkozó terveiről. A cég szóvivője elmondta, hogy az M&S kozmetikai szereinek online eladásai május óta 150 százalékkal emelkedtek, amivel jelentős mértékben hozzájárultak az őket magába foglaló "egészség és szépség" részleg 30 százalékos eladásnövekedéséhez.

Az M&S idén átszervezte vezető menedzseri csapatát, miután a 2011-es év eredményei messze elmaradtak a várakozásoktól. Belinda Earl, a Debenhams korábbi vezérigazgatója lett az új "style director", John Dixon az élelmiszerrészleg korábbi vezetője pedig a "nem-élelmiszerrészleg" élére került. Ken Bostock, a merchandise osztály vezetője távozott a vállalat kötelékéből.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Átütő eredmények páratlan termékekkel (x)
  Az őszi-téli időben fogy az ápolók mintegy harmada
  Újrahasznosít az Marks & Spencer
  Tendereztet hazájában az MS
  Nobel-díjas alapanyagokra épít a Dior
  Azonnali hatállyal bezárja vidéki üzleteit a Marks & Spencer
  Nőiruha kollekciója miatt támadták a Marks & Spencer-t
  A brit konyha remekeivel bővítene a Marks&Spencer Európában
  Digitális labort indított a Marks & Spencer
  Elszalasztja a kínai lehetőséget a Marks&Spencer
  Az online értékesítésre fekszik rá a Marks&Spencer
  Down-szindrómás kisfiú a Marks & Spencer reklámjában
  Fellendülés előtt a luxuspiac
  Wifivel erősít a Marks & Spencer
  Banki szolgáltatásokat kínál a Marks & Spencer

További hírek ebben a kategóriában

Ilyen egy népszerű óramárka (x)
A Decathlon új irányvonala
5,7 milliárd forintos tőkeemelés...
Egyedülálló beruházás a BioTechU...