Az "Only at Your M&S" jelige alatt európai, amerikai és ausztrál bőrápoló és kozmetikai márkák lettek összegyűjtve. A görög Apivitát és az amerikai Pur Minerals-ot magába foglaló termékcsoport első körben három londoni üzletben, illetve online lesz kapható. A hálózat többi részére akkor terjesztik ki árusításukat, ha az említett csatornákon sikeresnek bizonyulnak - írja a
Marketing Week.
A termékcsaládot egy online eszközzel is megtámogatja a vállalat. A fogyasztók feltölthetik fényképüket és kipróbálhatják a kozmetikumokat virtuálisan a cég honlapján, ahol emellett egy M&S TV is futni fog, amely szépségápolási tanácsokkal fogja ellátni az oldalra látogatókat.
Az M&S saját termékeit is újracsomagolta és újramárkázta, amelyek már az Autograph név alatt kerülnek forgalomba. Marc Bolland vezérigazgató az év elején már beszélt a márka kozmetikai piacra vonatkozó terveiről. A cég szóvivője elmondta, hogy az M&S kozmetikai szereinek online eladásai május óta 150 százalékkal emelkedtek, amivel jelentős mértékben hozzájárultak az őket magába foglaló "egészség és szépség" részleg 30 százalékos eladásnövekedéséhez.
Az M&S idén átszervezte vezető menedzseri csapatát, miután a 2011-es év eredményei messze elmaradtak a várakozásoktól. Belinda Earl, a Debenhams korábbi vezérigazgatója lett az új "style director", John Dixon az élelmiszerrészleg korábbi vezetője pedig a "nem-élelmiszerrészleg" élére került. Ken Bostock, a merchandise osztály vezetője távozott a vállalat kötelékéből.