Hírek
21855 hír az adatbázisban
Közös ökofejlesztésbe vágnak a legnagyobbak
Marketinginfo.hu - 2012-06-07 12:59
Kutatás

A Coca-Cola, a P&G és a Nike együttműködésben vállalták, hogy felgyorsítják a műanyagot helyettesítő növényi alapú anyagokkal kapcsolatos kutatásokat.

Az együttműködés fő célja, hogy a globális márkatulajdonosok gyorsítsák a növényi alapanyagokkal kapcsolatos közös kutatást az italos palackok, a csomagolások és a ruházati cikkek fenntarthatóbbá tétele érdekében. A Ford és a Heinz is alapító tagja a közös munkát összefogó Plant PET Technology Collaborative (PTC, Növényi alapú PET Technológia Munkaszövetség) nevű szervezetnek - írja a Marketing News honlapja.
A PTC a Coca-Cola részben növényből készült, PlantBottle elnevezésű palackjára épít, és az ezzel kapcsolatos K+F eredményeket osztja meg a többi szereplővel annak érdekében, hogy más kereskedelmi megoldásnál is hasznosítható legyen az eljárás. Licenc megállapodás keretében a Heinz az észak-amerikai piacon jelenleg is ilyen csomagolásban forgalmazza termékeit.
A kezdeményezést támogatja a WWF is, amelynek álláspontja szerint az üzleti és környezetvédelmi szempontból is igény a természeti erőforrásokkal való takarékos gazdálkodás, és a fosszilis energiaforrások alternatíváinak kidolgozása. A szervezet üdvözli, hogy a piacvezetők fogtak össze ebben a kezdeményezésben, és remélik, hogy azok számos követőre találnak.
Az Unilever a közelmúltban szólította fel az üzleti élet szereplőit, hogy közösen találjanak fenntartható üzleti megoldásokat, járuljanak hozzá a fogyasztói szokások, a beszerzési, a gyártási gyakorlat megváltoztatásához és az újrahasznosítás elősegítéséhez.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Több műanyagrészecskét esznek meg az emberek átlagosan
  P&G: környezettudatos stratégiák
  CSR fókusz a Coca-Colánál
  Leendő célcsoportját támogatja a Coca-Cola
  Szemléletváltás előtt a Coca-Cola
  Kóla, csipsz – közös nyári kampány
  Közös projektbe kezdett a Puma és a Mini

További hírek ebben a kategóriában

A vásárlók csekély része érti az...
Az okostelefon nyomkodásával a m...
A magyarok több mint 60 százalék...
Biztosnak érzik állásukat a magy...