Hírek
22459 hír az adatbázisban
Illatos-ízes parkolójegyek
Marketinginfo.hu - 2012-06-04 10:12
DM

A Wrigley's rágógumiízű parkolójegyével már elérte az áttörést az "íz-marketing" területén, a brazil GrupoFourMidia azonban továbbfejlesztette az ötletmagot, illatok és ízek garmadájával lát el parkolójegyeket.

A latin-amerikai cég nem először kísérletezik paradigmaváltó megoldásokkal, a hangokat adó pizzás doboz ideája például az ő nevükhöz fűződik. Jelen ötlet hátterében az az empirikus megfigyelés áll, hogy az emberek a megvétel után gyakran tartják az ajkukkal a parkolójegyet, hogy ne foglalja le a kezüket vezetés közben - írja a Springwise honlapja.

A jegy aromával, vagy ízzel történő beborítása kétségtelenül megragadja a reménybeli fogyasztók figyelmét, akik nagy valószínűséggel elolvassák, mi van ráírva. Az ízesítéssel az élelmiszeripar, az illatosítással pedig a parfümipar tud hatékonyan operálni.

Az így nyert ízelítő a vásárlás előtti kipróbálás egy új formájának is tekinthető.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Hogyan alakulnak át az utazások?
  Kölnivel állt elő a Burger King
  Antonio Banderas, a Wrigley új arca

További hírek ebben a kategóriában

Kép: Perlaforyou.hu Az idei nyár színe
2019-06-27 09:34
Ötödször is lesz fővárosa a váro...
Bryan Adams új turnéjának első b...
Díjmentes hívás és 90 GB interne...
Megvannak az ország legszebb han...