Hírek
22434 hír az adatbázisban
Fiatalos kozmetikumok
Marketinginfo.hu - 2012-04-09 09:07
Kutatás

Az Ipsos F&F kutatása szerint a fiatalok neszeszerében fogkrémet, sampont, tusfürdőt és dezodort találunk.

A fiatal felnőttek legalapvetőbb tisztálkodási, szépségápolási termékei közé a fogkrém, sampon, tusfürdő és a dezodor sorolható, amelyeket a 15-25 évesek több mint 90%-a használ. Az ezen kívül eső tisztálkodási és szépségápolási termékek jól elkülöníthetőek nemek szerint. A férfiakra a borotvahab és aftershave használata jellemző. A nők a parfümöket, a különféle hajápolási termékeket, testápolókat, krémeket és a dekorkozmetikumokat részesítik előnyben. Mindkét nem gondot fordít a fogápolásra, azonban fogselymet alig minden harmadik, szájvízet/szájöblítőt pedig minden tízedik fiatal használ.

A fiatalok idősebb korosztályára, a 20-25 évesekre sokkal jellemzőbb a kényeztető, regeneráló jellegű termékek megvásárlása, mint például a testápoló, arckrémek és balzsamok. A férfiak körében a borotvahab és aftershave használat is nagyobb arányú, mint a 15-19 éveseknél. Viszont érdekes, hogy a fiatalabb korcsoport jobban ügyel a száj- és fogápolásra, mint az idősebbek: többen használnak fogselymet és szájvizet is.
A márkák tekintetében a legtöbb fiatalnak az Avon, Nivea és a Dove jut először eszébe. Azonban, ha a legismertebb márkákat nézzük, az első három helyen a Garnier, a Fa és a L'Oreal áll. A Nivea, a Dove és a Fa hármasát tekintik a fiatalok a legnépszerűbb márkáknak, amelyek szerintük kiváló minőséggel is rendelkeznek.

A legtöbb 15-25 éves szerint a fiatalos márkák közé leginkább a Rexona, a Nivea és a Fa sorolható. Ettől a rangsortól csak a budapesti fiatalok térnek el, akik a Miss Sporty és a Clean&Clear névvel fémjelzett termékeket tartják leginkább fiatalosnak.

A drágának tartott márkák (Vichy, L'Oreal, Maybelline vagy Clinique) nem állnak közel a fiatalokhoz, nem tekintik őket sem modernnek, sem fiatalosnak, sem népszerűnek. Ugyanakkor ezeket a márkákat említik legtöbben, ha arról kérdezzük őket, hogy a sztárok mit használnak.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Körkádat vásárolnál? Segítünk a választásban! (x)
  13 milliárd forint fölött az izzadásgátlók éves forgalma
  Alumíniummentes férfi dezodor teszt a TVE által
  A tusfürdő vásárlási szokásaink
  Oroszországba tart a Tesco ruhamárkája
  WWF logó kerül az Ilcsi termékekre
  A bahreini hercegnő is népszerűsítette a magyar kozmetikumokat Dubaiban
  Kínában tör előre az Estée Lauder
  Kutatás: a kozmetikum és a háztartási vegyiáru fogy a legjobban
  Űrutazás a fődíja az AXE kampányának
  A fiatalok negyede nyaral
  A fiatalok többsége a szülők támogatására szorul
  Tudatos bulizás?
  Fiatalok márkapreferenciáját kutatta az Ipsos

További hírek ebben a kategóriában

Az informatikai szakemberek élet...
A fiatalok csupán 31 százaléka t...
Az elektromos mobilitásra való á...
Többen dolgoznak rövidített munk...